Wat is er gebeurd met?

Fabian

Active member
Gaat Fabian nu elke keer inloggen als iemand hem de groeten doet? :D

Nee. Jamel gaf de boodschap door op Whatsapp. Namens Jozsef en mijzelf gaf ik even blijk van leven.

En voor Banshee, hup VVV met die kuttrap, is dat prima.
 

Abubakari

Well-known member
Hij haalde er wel gelijk van alles en nog wat bij. Zo was het begin van WOII in grote mate aan mij te wijten. De kernramp in Chernobyl? Abubakari. In zekere zin ook bloedbaden.
 

Fabian

Active member
Wellicht valt het niet in het lang-leve-de-lol hier op het forum. Maar ik heb heel wat gehad ten tijde van depressie aan mensen op dit forum. Dus wat dat betreft ben ik altijd dankbaar. Ik noem Jamel, Joszef, Max, PES5 en Reinoud. Daar ben ik altijd dankbaar voor.
 

Abubakari

Well-known member
Och, zo lang-leve-de-lol is het hier toch niet (altijd)? Zat mensen die hun leed hier gedeeld hebben en sterkte en steun terug kregen.
Maar wel mooi dat mensen die je van een forum kent ook daadwerkelijk iets voor je konden betekenen. Je had het schijnbaar niet in de gaten, maar wij van de sat?kroketten hebben je toen kampioen laten worden en zo hoopten wij ook een steentje bij te dragen. Geen dank, graag gedaan.

Maar -oprecht- hoe is het nu met je? Uit het dal kunnen kruipen?
 

Fabian

Active member
Met mij gaat het oprecht heel goed. Het gaat eerlijk gezegd beter dan ooit. Ik geniet van het leven.

En Eloy! En een flink aantal mensen die ik buiten dit forum heb leren kennen.
 
Bovenaan