Wat is er gebeurd met?

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wellicht valt het niet in het lang-leve-de-lol hier op het forum. Maar ik heb heel wat gehad ten tijde van depressie aan mensen op dit forum. Dus wat dat betreft ben ik altijd dankbaar. Ik noem Jamel, Joszef, Max, PES5 en Reinoud. Daar ben ik altijd dankbaar voor.

:duim:

Blijft mooi dat na jaren online ouwehoeren in de loop der tijd een hele toffe vriendengroep is ontstaan.
 

zwammy

Well-known member
Met mij gaat het oprecht heel goed. Het gaat eerlijk gezegd beter dan ooit. Ik geniet van het leven.

En Eloy! En een flink aantal mensen die ik buiten dit forum heb leren kennen.

Goed om te horen! Het leven in inderdaad erg mooi. Succes met het recht blijven.
 

Fenerium

Member
Met mij gaat het oprecht heel goed. Het gaat eerlijk gezegd beter dan ooit. Ik geniet van het leven.

En Eloy! En een flink aantal mensen die ik buiten dit forum heb leren kennen.

Ach jongen, had gewoon ff gemeld dat je in een dip zat had ik je wel meegenomen naar de bananenclub, de kont van een stripper in je gezicht doet ook veel wonderen.

Even alle gekheid op een stokje, we moeten allemaal door die zure appel heen bijten, hoort bij het leven.
 

JFK

Well-known member
Ach jongen, had gewoon ff gemeld dat je in een dip zat had ik je wel meegenomen naar de bananenclub, de kont van een stripper in je gezicht doet ook veel wonderen.

Even alle gekheid op een stokje, we moeten allemaal door die zure appel heen bijten, hoort bij het leven.

Mijn god h?.
 

Mario

Well-known member
Strippers schijn je tegenwoordig gewoon op je werk te kunnen bestellen, dus daarvoor hoef je niet naar de bananenclub.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Inderdaad. Bekrompenheid. Mijn vrouw kampt al 7 jaar met depressies en wilde eruit stappen. Haar ouders hadden een tip voordat ze het contact verbraken. Gewoon aan leuke dingen denken.

Hoezo hebben jullie het contact niet met de ouders verbroken?
 
Bovenaan