Voormalige Godenzonen

Batigoal

Well-known member
Het contract van voormalig wonderkind Bojan Krkic (28) bij Stoke City is ontbonden. Waarschijnlijk tekent hij bij Montreal Impact. Blijft toch doodzonde dat het nooit met hem is gelukt vanwege blessureleed en het mentaal niet aan kunnen van de druk. Hopelijk dat hij in Canada nog wat opleeft.
 

Pascallovic

Well-known member
Het contract van voormalig wonderkind Bojan Krkic (28) bij Stoke City is ontbonden. Waarschijnlijk tekent hij bij Montreal Impact. Blijft toch doodzonde dat het nooit met hem is gelukt vanwege blessureleed en het mentaal niet aan kunnen van de druk. Hopelijk dat hij in Canada nog wat opleeft.
Gewoon zijn hele carri?re een overschatte speler geweest. Goed zijn in de jeugd is geen enkele garantie om te slagen bij de volwassenen. Ik heb gezien dat hij goed kan voetballen, maar het bijzondere talent dat hem werd toegedicht heb ik echt nooit er in gezien.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Heeft toch nog 104 wedstrijden Barcelona, 33 wedstrijden AS Roma en 19 wedstrijden AC Milan op zijn naam staan. Maar men had inderdaad wel hogere verwachtingen. Het kan altijd erger. De iets oudere Freddy Adu is volgens mij al klaar.
 

Batigoal

Well-known member
Gewoon zijn hele carri?re een overschatte speler geweest. Goed zijn in de jeugd is geen enkele garantie om te slagen bij de volwassenen. Ik heb gezien dat hij goed kan voetballen, maar het bijzondere talent dat hem werd toegedicht heb ik echt nooit er in gezien.

Ik vond het wel een erg goede voetballer, bij Ajax was het echter al vergane glorie, maar de vergelijking met Messi vanaf het begin is ongelukkig geweest. Het 'hielp' ook niet mee dat hij zijn carri?re wel erg sterk begon.

Mooi open interview van een jaar geleden over hoe slecht hij in zijn vel heeft gezeten:
https://www.theguardian.com/football/2018/may/18/bojan-krkic-interview-anxiety-attacks-football
 

Batigoal

Well-known member
Max W?ber gaat alweer weg bij Sevilla. Hij gaat naar RB Salzburg en Sevilla maakt zelfs winst op hem.
 

Unregistere

Well-known member
Gregory van der Wiel stopt er op 31-jarige leeftijd mee. Hij gaat zich richten op zijn zakelijke loopbaan. Was natuurlijk al betrokken bij kledingmerk BALR, investeerde daarnaast in diverse start-ups en richtte Block Party op.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat is ook vroeg. Na de WK finale had je toch verwacht dat hij een iets andere carri?re zou krijgen, maar toen maakte hij de stap niet en daarna stagneerde zijn ontwikkeling ook wel. Maar heeft gelukkig zakelijk de boel aardig voor elkaar. Je kan nog zoveel geld verdienen als voetballer, maar als je het net zo hard wegpist heb je er na je carri?re er weinig aan.
 

Pascallovic

Well-known member
Prima getalenteerde back, alleen is hij na die WK-finale naast zijn schoenen gaan lopen, terwijl ie alleen maar minder is gaan spelen. Een mentaliteitskwestie dus. Na zijn periode bij PSG compleet uit beeld geraakt.
 

Unregistere

Well-known member
Frenkie de Jong heeft een grotere taalknobbel dan Mitchell Dijks:

ECW_iotW4AA6ns5.jpg:large
 

Batigoal

Well-known member
Voorheen hadden we nog wel eens een topic over spelers die in 4 of zelfs alle 5 topcompetities hebben gespeeld. Florin Raducioiu en Christian Poulsen hebben dat gedaan. Mogelijk komt daar binnenkort een nieuwe speler bij. Bojan Krkic heeft een aardig half jaar bij Montreal Impact achter de rug. Die club heeft veel connecties met Frankrijk en dat is handig, want Bojan heeft de ambitie de vijf toplanden vol te maken dus hoeft hij alleen nog maar naar de Ligue 1.
 
Bovenaan