Voormalige Godenzonen

Jamel

Administrator
Forumleiding
Voor mij is dat Mathijs de Ligt, denk ik. Hele sympathieke kerel, die goed uit z'n woorden komt. Ik vond het razendknap hoe hij op zijn leeftijd de ploeg bij de hand nam en daarmee voor mij de belangrijkste speler was op weg naar de halve finale van de Champions League. Mentaal is hij zo sterk. Voorbeeld is dat dramatische debuut bij Oranje en dan met name hoe hij zich daar ogenschijnlijk makkelijk van hersteld heeft.
 

De Wolf

Well-known member
De Finse voetballegende Jari Litmanen is net van Covid-19 hersteld. Dat vertelde de 49-jarige ex-speler van Barcelona, Ajax en Liverpool in een podcast van Unibet. De voormalige offensieve middenvelder hoefde niet naar het ziekenhuis, maar heeft wel "vier vermoeiende weken" achter de rug. Die zat hij uit in zijn huis in de Estlandse hoofdstad Tallinn.

"Ik heb me nog nooit zo slecht gevoeld. Ik had koorts, hoofdpijn, spierpijn, kortademigheid, van alles en nog wat", zei Litmanen. "Wekenlang kon ik niets anders doen dan rusten. Voetbal of eender welke andere sport, miste ik niet eens. Mijn gedachten waren elders. De symptomen duurden vier weken en daarna had ik nog een paar weken nodig om te herstellen. Ik kon wat wandelen en fietsen om weer op krachten te komen, maar lange afstanden of een strak tempo kan ik nog altijd niet aan."
 

Batigoal

Well-known member
Milik staat op het punt om naar Juventus te gaan. En dat voor een volgens velen niet zo'n bijzondere spits.
 

Batigoal

Well-known member
Ajax heeft de voorbije zomer Lasse Schöne gepolst en die had wel interesse, maar Ajax is afgehaakt nadat het voor Davy Klaassen ging. En nu is Schöne niet ingeschreven voor de competitie, dus kan hij tot aan de winterstop geen wedstrijden spelen. Zonde hoor, hij had gewoon terug moeten komen, ook al zou hij sportief geen grote rol meer hebben. Kon hij hier alvast stage lopen bij de technische staf.
 

Batigoal

Well-known member
Edgar Davids wordt trainer in Portugal! Hij gaat aan de slag bij Olhanense, een club die inmiddels op het 3e niveau speelt.
 

Batigoal

Well-known member
Het contract van Schöne bij Genoa is ontbonden. Lijkt me mooi als die terugkeert bij Ajax. Hij zou toch al waarschijnlijk na zijn carrière terugkeren bij de club, dus laat hem dan nu ook nog die resterende 1 a 2 jaar wat wedstrijden meedoen.
 
Bovenaan