Voormalige Godenzonen

Jamel

Administrator
Forumleiding
De stuitende arrogantie van types als Sneijder en ook Kuyt erger ik me al langer aan. Totale diskwalificatie van het trainersvak hoe zij erover praten. Goed dat de KNVB zich hiervoor niet voor het karretje laat spannen.
 

De Wolf

Well-known member
OM heeft bekend gemaakt dat Quincy Promes vervolgd wordt voor poging tot doodslag op zijn neef.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dan moet Van Gaal hem maar eens uitnodigen voor een training in Nederland.

Zonde dat De Boer geen bondscoach meer is, dan hadden ze hem deze week al kunnen aanhouden.
 
Laatst bewerkt:

BlauwVinger

Well-known member
Posterboy Johnny Rep, die mijn hoogtijdagen bij PEC (Zwolle) beleefde, verjaart vandaag. Kollu sana whenta taib!
 

gevegt

Well-known member
Rep geeft nu een interview aan LdL.
Hij heeft er zo te horen al aardig wat achter de kiezen. Tenminste, dat hoop ik maar.
 

Batigoal

Well-known member
Christian Eriksen heeft zijn contract bij Inter ontbonden. Je mag in de Serie A niet voetballen met een interne defibrillator. Uiteraard wordt Ajax genoemd als optie. Wij ontvangen hem met open armen, als speler of in een andere functie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Goede speler. Als je die transfervrij kan oppikken, dan moet je die kans natuurlijk pakken. Gaat wel wat drukker worden op het middenveld. Dan heb je spelers als Klaassen, Berghuis en Eriksen voor wie Ajax in principe de laatste bestemming is. Beperkt de kans voor de jeugdige middenvelders.
 

Batigoal

Well-known member
Goede speler. Als je die transfervrij kan oppikken, dan moet je die kans natuurlijk pakken. Gaat wel wat drukker worden op het middenveld. Dan heb je spelers als Klaassen, Berghuis en Eriksen voor wie Ajax in principe de laatste bestemming is. Beperkt de kans voor de jeugdige middenvelders.
We weten ook niet of Eriksen ooit weer op niveau kan komen, maar ik kan me voorstellen dat hij het nog wel wil proberen. Dan is de Eredivisie één van de weinige serieuze opties waar je met zo'n apparaat mag spelen. Denemarken kan natuurlijk ook.
 

Max

Administrator
Forumleiding
We weten ook niet of Eriksen ooit weer op niveau kan komen, maar ik kan me voorstellen dat hij het nog wel wil proberen. Dan is de Eredivisie één van de weinige serieuze opties waar je met zo'n apparaat mag spelen. Denemarken kan natuurlijk ook.

Geen idee wat de impact is geweest. Blind speelt natuurlijk ook gewoon op het hoogste niveau. Dat die nu minder wordt heeft weinig met het kastje te maken. Bij Ajax kun je lekker aanvallen en speel je daarnaast ook nog ieder jaar in de CL. Bekend terrein, prima leefomgeving. Lijkt mij Ajax, Denemarken of stoppen.
 

BlauwVinger

Well-known member
Voormalige godenzoon. Vieze oom. Geilneef. Dat zijn toch incestueuze beschuldigingen binnen de familieclub bij uitstek.

What's next?
 

BlauwVinger

Well-known member
De 'godenzoon' en insubordinerende kabelklant Clarence Seedorf figureert op een door de Telegraaf samengestelde shortlist cq 'wish-list' om de onmin geraakte Marc Overmars, die over het juiste club-DNA beschikte, op te volgen. Naar verluidt beschikt ook híj over het juiste 'DNA'.

Het zijn verwarrende tijden...
 
Bovenaan