En hij symboliseert de parmantige haantjescultuur die een onweerstaanbare aantrekkingskracht uitoefent op meelopers.Hij is intelligent, heeft een groot netwerk en een ego dat niet te overschatten is.
Prima kandidaat derhalve.
En hij heeft al zijn trainersfuncties inmiddels grondig verprutst. Kom maar door.Hij is intelligent, heeft een groot netwerk en een ego dat niet te overschatten is.
Prima kandidaat derhalve.
Lijstje van afvallers dus.Mooi lijstje is het aan het worden. Sneijder, Seedorf en Kluivert.
De immer bescheiden en totaal onervaren Sneijder heeft zichzelf aangeboden, die staat misschien op jouw lijstje maar niet op dat van Ajax. En Seedorf en Kluivert zullen ook niet de grootste kanshebbers zijn.Mooi lijstje is het aan het worden. Sneijder, Seedorf en Kluivert.
Wat van Bommel met mij te maken heeft weet ik niet. Maar jij noemt een aantal namen die nergens op gebaseerd zijn, Sneijder biedt zichzelf aan en uit niets blijkt dat de namen van Seedorf en Kluivert, waar jij je op voorhand al over verkneukeld, rondzingen binnen Ajax.Classic Abubakari van Bommel.
Jammer dat je niet net zo serieus op de opties Sneijder, Seedorf en Kluivert in gaat.😀Arnesen lijkt mij wat fantasieloos en weinig toekomstbestendig.
Dan nog is het een afgrijselijke belediging.Misschien is Van Bommel wel een betere TD dan trainer/coach.
Alleen Frank de Boer toch?Voor die enkeling die nog dacht dat Quincy Promes onschuldig is en dat het allemaal berust op een misverstand:
Oranje-international Promes bekent steekpartij in geheime telefoontaps
Dit blijkt uit het strafdossier dat is ingezien door Nieuwsuur. Tot nu toe heeft Quincy Promes altijd ontkend.nos.nl
Man man man, wat slecht dit.
En Erik ten Hag.Alleen Frank de Boer toch?
Hoewel dit wel heel veel tikkeltjes verder gaat dan ik in eerste instantie dacht.