Voormalige Godenzonen

BlauwVinger

Well-known member
Hij is intelligent, heeft een groot netwerk en een ego dat niet te overschatten is.
Prima kandidaat derhalve.
En hij symboliseert de parmantige haantjescultuur die een onweerstaanbare aantrekkingskracht uitoefent op meelopers.

Ik kan die eelthak die de hoofdrol vertolkt uit de ROLO-reclame niet meer los zien van de gemiddelde Ajax-aanhanger. Dat beeld beklijft. Godzijdank.
 

BlauwVinger

Well-known member
‘Godenzoon’ Wesley Sneijder parodieert Prof Dr Ir Akkermans

In de wandelgangen wordt de naam van Sneijder genoemd als mogelijke opvolger van Overmars. "Of ik gepolst ben? Niet echt, niet direct. Maar ik zou er wel voor openstaan", zegt Sneijder bij RTL7.



Sneijder: ‘Nou nee — ik ben nog niet officieel benaderd hoor.’

RTL7: ‘Maar bent u wel gepolst?’

Sneijder: ‘Nee, ook niet. Ik schijn te worden genoemd.’

RTL7: ‘Door wie wordt u genoemd?’

Sneijder: ‘Dat weet ik niet. Daar ben ik zelf natuurlijk niet bij.’

RTL7: ‘Maar uw naam circuleert?’

Sneijder: ‘Ik heb horen zeggen dat mijn naam is opgeworpen, ja.’

RTL7: ‘Uw naam is dus gevallen.’

Sneijder: ‘Men heeft mijn naam in de mond genomen, heet het.’
 

Abubakari

Well-known member
Mooi lijstje is het aan het worden. Sneijder, Seedorf en Kluivert.
De immer bescheiden en totaal onervaren Sneijder heeft zichzelf aangeboden, die staat misschien op jouw lijstje maar niet op dat van Ajax. En Seedorf en Kluivert zullen ook niet de grootste kanshebbers zijn.

Nee, dan deze optie, lijkt mij serieuzer:

Arnesen en, als ten Hag vertrekt, Slot ook is ook een optie die besproken wordt.
Zou wel lachen zijn.

 

Max

Administrator
Forumleiding
Classic Abubakari van Bommel.

Arnesen lijkt mij wat fantasieloos en weinig toekomstbestendig. Doet het nu bij Feyenoord goed, maar bij HSV en Anderlecht was het niet zoveel. Als je hem haalt, dan zou ik ook een TD halen die het verkoopbeleid doet. Heeft niet echt een trackrecord dat hij ook spelers goed verkoopt. Het opbouwwerk waar hij zo om word geroemd, dat is bij Ajax niet echt nodig.
 

Batigoal

Well-known member
Begreep gisteren al op de VI-site dat de contractverlenging van Arnesen er maar niet komt. Maar ben zelf niet zo kapot van hem. Zoals @Max al aangeeft heeft hij er bij Anderlecht echt een potje van gemaakt; de grote zak geld van die wielerman opgemaakt aan allemaal miskopen met lange contracten. Anderlecht is nog steeds bezig sommige van die spelers buiten de deur te werken. Bij HSV was het ook niet veel, maar goed daar is de afgelopen 10 jaar iedere TD of trainer mislukt. Nu bij Feyenoord lijkt hij goeie aankopen te doen; wellicht kan hij zich beter onderscheiden bij een club waar niet heel veel te besteden is, dat kan.

Ik vraag me af of er een nieuwe TD komt. Iedereen lijkt te zijn vergeten dat vorig jaar Gerry Hamstra als rechterhand van Overmars is gehaald en als mogelijk toekomstige opvolger. Het is niet een interessante voetbalnaam, maar blijkbaar zag men wel wat in hem. Volgens mij wordt hij gewoon doorgeschoven.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Arnesen werkt goed bij ons omdat hij de hele technische organisatie naar zijn hand heeft kunnen zetten. Hij heeft natuurlijk een enorm netwerk opgebouwd en heeft bij ons bijvoorbeeld een uitstekend scoutingsapparaat neergezet, met allemaal scouts uit zijn netwerk. Dat is denk ik ook zijn kracht, om goeie mensen het grote deel van het werk voor hem te laten doen. Dat is bij ons ook precies wat nodig is, omdat vernieuwing noodzakelijk was.

Bij Ajax staat de organisatie natuurlijk al. Dus ik betwijfel zeer of je dan een eigenwijze zwaargewicht als Arnesen moet aanstellen. Lijkt me dat je dan gaat vragen om conflicten.
 

Abubakari

Well-known member
Classic Abubakari van Bommel.
Wat van Bommel met mij te maken heeft weet ik niet. Maar jij noemt een aantal namen die nergens op gebaseerd zijn, Sneijder biedt zichzelf aan en uit niets blijkt dat de namen van Seedorf en Kluivert, waar jij je op voorhand al over verkneukeld, rondzingen binnen Ajax.

Arnesen zit ik niet op te wachten, is net als de namen die jij noemt ook geen serieuze optie binnen Ajax, maar net als de namen die jij noemt op niks gebaseerd. En dan is het gelijk A van Bommel? Weet ik dat ook weer. Als jij met idiote namen komt ben je dus vintage/classic Max van Bommel.
Arnesen lijkt mij wat fantasieloos en weinig toekomstbestendig.
Jammer dat je niet net zo serieus op de opties Sneijder, Seedorf en Kluivert in gaat.😀
Arnesen komt uit dezelfde onzinbak.
 
Laatst bewerkt:

Maasveld

Well-known member
  • Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan