Ghehe, fair enough.Als je aan Ajax komt kom je aan mij.
En van mijn vriend Erik moet je ook afblijven.
Ghehe, fair enough.Als je aan Ajax komt kom je aan mij.
En van mijn vriend Erik moet je ook afblijven.
Hij trok de afgetapte telefoongesprekken in twijfel.Ondanks dat de vriend van Ten Hag scoorde, heeft hij toch verloren.
Vanmiddag hoorde ik het interview wat een NOS verslaggever met Ten Hag had over deze situatie.
Wat mij opviel is dat Ten Hag zeer in twijfel trok of de verslaggever wel gelijk had.
Zo doen vrienden dat. En terecht.
Hij trok de afgetapte telefoongesprekken in twijfel.
Klopt, en daarmee het nieuws wat de NOS bracht.Hij trok de afgetapte telefoongesprekken in twijfel.
Is Tadic ook een vriend van ten Hag?Klopt, en daarmee het nieuws wat de NOS bracht.
Tevens hoorde ik bij LdL dat ze alsnog de vertaling van het interview met Tadic over de oorlog in Oekraïne hebben gecheckt.
Volgens de NOS is de vertaling correct en heeft ten Hag ( met kleine t ) geen gelijk.
NOS is dus nepnieuws!
Als Führer van het elftal, is dat niet uit te sluiten.Is Tadic ook een vriend van ten Hag?
Zijn loyaliteit gaat erg ver, dat is wel te prijzen. Ik ben echter bang dat het in deze iets te ver gaat.Daar vind ik wel iets van.
Als vriend kan ik dat echt heel goed begrijpen.Zijn loyaliteit gaat erg ver, dat is wel te prijzen. Ik ben echter bang dat het in deze iets te ver gaat.
Als vriend kan ik dat echt heel goed begrijpen.
Het is alleen niet zo handig om dat voor een microfoon te zegg'n.
Volgens Jamel wel. En als ik niet aan iemand twijfel is het Jamel wel. Dat is namelijk een vriend van mij.Is het een vriend dan?
Nou ja, misschien wel 1 van de weinige.
Alleen als je er een voornaam voor zet. De losstaande achternaam is altijd met een hoofdletter.ten is met een kleine t, je masker is afgevallen
Of een voorletter. Zo is het dus E. ten Hag.Alleen als je er een voornaam voor zet.