Voormalige Godenzonen

JMD

Well-known member
Voetballer Quincy Promes wordt ook
verdacht van smokkel van synthetische
drugs en van huiselijk geweld,melden
bronnen aan Nieuwsuur.

Promes werd al verdacht van poging tot
moord op een neef.Het bewijs voor de
nieuwe verdenkingen zou komen van de
mobiele telefoon van Promes en van
versleutelde berichten die door de
politie zijn onderschept.

Promes zou ook twee vrienden op zijn
neef hebben afgestuurd,die hem 20.000
euro boden als hij zijn aangifte zou
intrekken.Een van die vrienden is
onlangs in België tot vier jaar cel
veroordeeld vanwege een cocaïnezaak.
(Bron: TT)

Die vent is echt gek
 

BlauwVinger

Well-known member
Bizar dat het beursgenoteerde venduehuis een dadervlucht faciliteerde onder het mom van een transfer naar een boevenrepububliek waarmee Nederland geen uitleveringsverdrag onderhoudt.
 

gevegt

Well-known member
De uitspraak destijds van de trainer dat hij nog steeds zijn vriend was, heeft hij gedaan na een gesprek met de advocaat die de speler bijstaat.
 

BlauwVinger

Well-known member
Van de voorlaatste Ajax-lichting, die het in een min of meer recent verleden een aantal Europese 'household names' knap lastig wist te maken, is Matthijs de Ligt wat mij betreft een 'guilty pleasure'.

Hij maakt de overstap van Juventus naar Bayern München. In mijn beleving is dat een 'perfect match'.
 

Batigoal

Well-known member
Voetbalromantiek bestaat soms nog. Er kwamen de afgelopen maanden heel veel clubs langs voor Luis Suarez (35), maar uiteindelijk kiest de spits voor een terugkeer naar Uruguay. Hij gaat weer spelen voor Club Nacional, de club waar hij zijn loopbaan begon.
 

Makanaky

Well-known member
Voor 5 maandjes maar. Hij gebruikt de club gewoon om fit te blijven voor het WK. Daarnaa gauw weer naar Europa. Heeft weinig met romantiek van doen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bah. Uit verder onderzoek is gebleken dat de tumor bij Haller kwaadaardig is. Wat een klotenieuws zeg.

Fuck. Maar ze zijn er neem ik aan wel vroeg bij?

Ik zat vanavond bier te drinken met een oud klasgenoot. In ons examenjaar was een zoontje van een leraar overleden aan teelbalkanker. Stond wat verder van mij af, maar ik begreep dat ze het bij hem toen extreem laat hadden geconstateerd omdat het eerst als gewone maagklachten werd afgedaan.
 

BlauwVinger

Well-known member
Je mag toch hopen dat de laatste en onverkwikkelijke berichtgeving rond Mohamed Ihattaren zijn schaduw niet vooruit werpt.
 
Bovenaan