Voormalige Godenzonen
Zat schijnbaar bij Oranje onder de 20 dit interlandweekend. Met die clubs op je CV zal je toch minimaal bij FC Dordrecht nog wel een kans krijgen. Eerlijk gezegd verwacht ik dat er best wat interesse is in zo?n speler. Volgens eigen zeggen kon hij voor drie jaar bijtekenen in Liverpool, maar zoals jij al aangeeft hoe je niet alles te geloven.
Bobby Adekanye vertrekt gedesillusioneerd bij Liverpool. Ondanks al jaren lovende kritieken en aanbevelingen, heeft de voormalige aanvaller van Ajax, FC Barcelona en PSV nog steeds geen profdebuut gekregen. Adekanye is volgens zijn eigen zeggen gewild door grote clubs uit alle grote competities, maar dat lijkt me sterk. Hij is al 20 jaar en heeft nog geen profwedstrijd gespeeld. Zal nog een hele klus voor hem worden om te slagen in het profvoetbal.
Zat schijnbaar bij Oranje onder de 20 dit interlandweekend. Met die clubs op je CV zal je toch minimaal bij FC Dordrecht nog wel een kans krijgen. Eerlijk gezegd verwacht ik dat er best wat interesse is in zo?n speler. Volgens eigen zeggen kon hij voor drie jaar bijtekenen in Liverpool, maar zoals jij al aangeeft hoe je niet alles te geloven.