Voormalige Godenzonen

Max

Administrator
Forumleiding
Voormalige Godenzonen

Bobby Adekanye vertrekt gedesillusioneerd bij Liverpool. Ondanks al jaren lovende kritieken en aanbevelingen, heeft de voormalige aanvaller van Ajax, FC Barcelona en PSV nog steeds geen profdebuut gekregen. Adekanye is volgens zijn eigen zeggen gewild door grote clubs uit alle grote competities, maar dat lijkt me sterk. Hij is al 20 jaar en heeft nog geen profwedstrijd gespeeld. Zal nog een hele klus voor hem worden om te slagen in het profvoetbal.

Zat schijnbaar bij Oranje onder de 20 dit interlandweekend. Met die clubs op je CV zal je toch minimaal bij FC Dordrecht nog wel een kans krijgen. Eerlijk gezegd verwacht ik dat er best wat interesse is in zo?n speler. Volgens eigen zeggen kon hij voor drie jaar bijtekenen in Liverpool, maar zoals jij al aangeeft hoe je niet alles te geloven.
 

Atreides

Well-known member
Wel een mooie voor een quiz. Welke Nederlandse speler heeft voor PSV, Ajax, Liverpool en Barcelona gespeeld en wist het toch niet tot een wedstrijd in het betaald voetbal te schoppen?
 

Unregistere

Well-known member
Komt vast nog wel een buitenlandse club voor of anders iets in Nederland uit de categorie Vitesse, FC Utrecht, verwacht ik.
 

Batigoal

Well-known member
Sigthorsson heeft toch een nieuwe club gevonden. De Zweedse kampioen AIK heeft de IJslandse spits gecontracteerd.
 

Batigoal

Well-known member
Een wat onbekendere oud-Ajacied die furore maakt in exotische oorden: ik las dat doelman Peter Leeuwenburgh grote indruk maakt in Zuid-Afrika bij Cape Town City FC, niet te verwarren met Ajax Cape Town. Leeuwenburgh keept pas sinds afgelopen zomer bij de subtopper en schijnt wekelijks uit te blinken. Leuk voor die jongen!

Leeuwenburgh is genomineerd als beste keeper van de competitie en als beste keeper van de beker. Heel tof dat die jongen het zo goed doet.

Genomineerde voor trainer van het jaar in Zuid-Afrika is zijn trainer en eveneens oud-Ajacied Benni McCarthy.
 
Laatst bewerkt:

Satyr

Administrator
Forumleiding
Newcastle wil Sanchez van Spurs overnemen voor 65 miljoen. Levert dat Ajax nog wat op?
 

Unregistere

Well-known member
En Stefano Denswil kan naar de Serie A. Zijn club Brugge heeft een overeenstemming bereikt met Bologna, maar Denswil houdt nog even alle opties open.
 

Unregistere

Well-known member
Dit is ook best bijzonder:

https://www.ad.nl/transfer-talk/ac-milan-jaagt-op-opgeleefde-dijks~acb5b174/

Ook Sevilla zou interesse hebben.

oMhShcO.gif


Dijks :heinz:
 

Abubakari

Well-known member
Van de Ligt valt ook wel een blunder uit zijn jong Ajax tijd te vinden. Ook wel van na zijn jong Ajax tijd. Dijks is nu een supertalent, dat blijkt wel.
 

Pascallovic

Well-known member
Denk dat weinigen hem in Italie gevolgd hebben en dus weten hoe hij zich daar heeft ontwikkeld. Ik heb ook geen idee overigens. Kan mij 20 miljoen moeilijk voorstellen, maar het is niet dat hij helemaal niks kan natuurlijk.
 

Abubakari

Well-known member
Gemiddelde eredivisie spelers als Nuytinck Hateboer, de Roon en Dijks houden zich makkelijk staande in de Serie A. Zegt waarschijnlijk ook wel iets over de Serie A.
 

Unregistere

Well-known member
Zou lekker zijn als Ajax nog een paar procentjes meepikt. Al denk ik dat Overmars blij was dat er destijds een koper kwam, dus hij zal waarschijnlijk geen doorverkooppercentage bedongen hebben.
 

Batigoal

Well-known member
Mooie volgende club voor prijzenpakker Lorenzo Ebecilio. De tegenwoordig middenvelder gaat naar Jubilo Iwata in Japan.
 
Bovenaan