Toby Alderweireld gaat voor bijna ?70 miljoen naar Manchester United. Het was bij ons een goede verdediger, maar zo'n toptransfer had ik nooit van hem verwacht. Wel leuk voor hem.
Die opleidingsvergoedingen heb je volgens mij alleen met transfers van de ene naar de andere competitie.
Lijkt mij niet, want Ajax heeft hem ooit aan Atletico Madrid verkocht en niet aan Spurs.Dat klopt. Maar wellicht heeft Ajax een doorverkooppercentage bedongen.
Lijkt mij niet, want Ajax heeft hem ooit aan Atletico Madrid verkocht en niet aan Spurs.
70 miljoen is ook weer een bijzonder belachelijk hoog bedrag.
70 miljoen is ook weer een bijzonder belachelijk hoog bedrag.
Nog 1 jaar contract:cab:
Is nog te verlengen, maar dan mag hij weg voor 25 miljoen.
je bedoelt dat er een eenzijdige optie inzat ?
vi.nl zei:Bundesliga lonkt voor Alderweireld
Toby Alderweireld werd eigenlijk de hele zomer in verband gebracht met een overstap naar Manchester United, maar de verdediger van Tottenham Hotspur bleef vooralsnog waar hij zat. De Belgische ex-Ajacied zou nu echter alsnog een fraaie transfer wachten. Niet binnen Engeland, want daar mogen de clubs geen inkomende transfers meer afronden, maar naar Duitsland. The Mirror weet dat Bayern M?nchen hem als nuttige versterking voor de defensie ziet
Anwar El Ghazi gaat van Lille naar Aston Villa. Omdat de Engelse transferperiode voor koop gesloten is wordt hij gehuurd met optie tot koop.
.
Nee, dat ligt aan PSV. Daar is ie volledig verpest.