Voetbal op TV

Batigoal

Well-known member
Wat is/was er aan de hand?
Ordinaire bitchfight tussen Van der Vaart en Van Hooijdonk. Eerst VDV met een onsamenhangend verhaal over de gehypte Wieffer en dat hij Timber beter vindt, vervolgens irritant lang ruzie over de manier van discussiëren en vervolgens Van Hooijdonk die los gaat met zijn wrok jegens Steijn en hem en passant criminaliseert en de keutel deels intrekt als hem wordt gevraagd zijn beschuldigingen toe te lichten.

Ik kan me niet voorstellen dat ze dit seizoen in deze bezetting voortzetten. Ze zullen VDV en Pierre wel gaan afwisselen i.p.v. tegelijk aan tafel.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gaat een lekker jaar worden. Wel mooi om Timber vanwege zijn Ajax opleiding geweldig te vinden. Die laat verdomd weinig zien. Dat gelul had hij ook al toen Wieffer wel in vorm was. PI-AIR en Steijn wordt natuurlijk ook steeds gekker. Ik snap niet dat Studio Voetbal die clowntjes aan tafel zet. Wat voor een programma wil je nou maken? Maar zelf zullen ze het wel goede TV vinden, want vorig jaar was het ook al potsierlijk.
 
Laatst bewerkt:

Pieros

Active member
Ordinaire bitchfight tussen Van der Vaart en Van Hooijdonk. Eerst VDV met een onsamenhangend verhaal over de gehypte Wieffer en dat hij Timber beter vindt, vervolgens irritant lang ruzie over de manier van discussiëren en vervolgens Van Hooijdonk die los gaat met zijn wrok jegens Steijn en hem en passant criminaliseert en de keutel deels intrekt als hem wordt gevraagd zijn beschuldigingen toe te lichten.

Ik kan me niet voorstellen dat ze dit seizoen in deze bezetting voortzetten. Ze zullen VDV en Pierre wel gaan afwisselen i.p.v. tegelijk aan tafel.
Dat wordt even terugkijken dus.
 

De Groene Scout

Well-known member
Was gewoon lachwekkend en ik had zelfs even de indruk dat dit een vooropgesteld plan was. Beetje vuur aan tafel krijgen om meer op de succesformule van VI te gaan lijken.
Affalay zat erbij en wilde het eigenlijk wel even over voetbal hebben, maar dat mocht niet. Trieste TV en ga ik niet weer kijken.
 

zwammy

Well-known member
Reactie NAC
B-Side Rats heeft NAC deze ochtend een reactie gevraagd aan NAC over de uitspraken van Van Hooijdonk bij Studio Voetbal. NAC laat naar aanleiding van die vragen van weten dat Van Hooijdonk op persoonlijke titel aanwezig was bij het programma Studio Voetbal en wil verder inhoudelijk niet reageren op de uitzending, de uitspraken van Van Hooijdonk en de aantijgingen aan het adres van Maurice Steijn en Mattijs Manders over hun periode bij NAC.

Nou, maar even afwachten maar weer.
 

zwammy

Well-known member
Jawel, maar NAC heeft besloten daar niets mee te doen. Dus als Pierre dit nu aanhaalt en Steijn is zo dom om hier aangifte tegen te doen gaat de beerput wel open en dat wil/ kan NAC niet gebruiken met de nieuwe koers en de rust die er eindelijk een beetje was.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Misschien sowieso maar beter dat Studio Voetbal eens andere gasten aan tafel gaat zetten.

Dit is een slecht compromis. Of je probeert een serieus programma te maken of je zet naast Van der Vaart en Van Hooijdonk tevens Been en Sneijder aan tafel.

De grote vraag blijft of Timber op nummer 6 beter is dan Wieffer.

Nee, dat is helemaal geen vraag. Timber heeft een half jaar de kans gehad en dat was niet heel best. Daarna pakte Wieffer het stokje over en dat ging beter. Timber functioneert enkel als nummer acht. Of vermoedelijk als nummer twee zoals ze onder andere bij Ajax dachten en wel meer mensen denken.
 
Bovenaan