Voetbal op TV

ALenstra

Well-known member
Klopt. Maar Rafael dacht daar anders over en hij kon het niet waarderen dat de anderen daar niet in mee gingen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Klopt. Maar Rafael dacht daar anders over en hij kon het niet waarderen dat de anderen daar niet in mee gingen.

Hij vond vorig seizoen al Timber de beste speler bij Feyenoord beter dan Kökçü. Zelfs Van Hooijdonk was het daar niet mee eens. Maar goed, ze zullen wel onderzocht hebben dat er mensen zijn die speciaal voor hem de TV aanzetten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Henk Spaan opent de aanval op Van Hooijdonk. Kennelijk moeten we partij kiezen. Voelt toch natuurlijk om dan niet in het kamp Spaan te gaan zitten.
 

Pieros

Active member
Henk Spaan opent de aanval op Van Hooijdonk. Kennelijk moeten we partij kiezen. Voelt toch natuurlijk om dan niet in het kamp Spaan te gaan zitten.
Van der Meijde had ook al de aanval geopend. Hoe slechte TV zoveel teweeg kan brengen...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Van der Meijde had ook al de aanval geopend. Hoe slechte TV zoveel teweeg kan brengen...

Of het de eerste keer is dat een trainer en zaakwaarnemers in verband worden gebracht met transfers. Jol, Schreuder, Hiddink, Slot en de lijst zal lang zijn. Alleen nu zat er de voorzichtige hint dat Steijn er ergens wijzer van zou worden. Ik ga die zooi niet kijken, maar wat ik er van heb gelezen wens ik Steijn succes bij de rechter met zijn smaadzaak. Dat Van der Meijde komt met dat Van Hooijdonk best een lul is, dat zal verder wel. Genoeg mensen binnen de voetballerij die dat vinden.

Lijkt mij verder verstandig dat Van Hooijdonk niet meer aanschuift, maar meer omdat hij zijn rancune voor Steijn niet voor zich kan houden dan dit specifieke punt. Verder is het laten afreizen van Van der Vaart ook wat zonde voor het milieu.
 
Bovenaan