Voetbal op TV

JMD

Well-known member
Met Theo Koomen was het ook nooit saai.
En natuurlijk ("komt dat schot") Hugo Walker.
Theo Koomen heb ik niet meegemaakt. Hugo Walker werd je gek van... Met zijn continu "gaat scoren denk ik" geneuzel en zijn Lacatuuuuuus en Boerebaaaaach. Verschrikkelijk. De NOS was op een gegeven moment ook wel klaar met hem, werd voor EURO2000 op de minste potjes gezet en toen hield Walker de eer maar aan zichzelf.
 

gevegt

Well-known member
Theo Koomen heb ik niet meegemaakt. Hugo Walker werd je gek van... Met zijn continu "gaat scoren denk ik" geneuzel en zijn Lacatuuuuuus en Boerebaaaaach. Verschrikkelijk. De NOS was op een gegeven moment ook wel klaar met hem, werd voor EURO2000 op de minste potjes gezet en toen hield Walker de eer maar aan zichzelf.
Theo Kooman was een typische radiocommentator die alles net iets levendig maakte dan de werkelijkheid was. Dat doen ze nog steeds bij LdL.
Hugo was was gewoon een held die als eerste echt enthousiast was als er een doelpunt werd gemaakt of aan zat te komen.
Ook dat is nu door de meeste overgenomen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Onze Estse YouTube vrienden zijn weer live: 21e speelronde in de Estse Eredivisie, Nomme Kalju - Harju JK

Nummer 6 tegen nummer 10, en er doen maar 10 ploegen mee in de Eredivisie daar

 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Nomme Kalju betekent 'Heath Stone'. Nomme is dan weer de naam van de regio in Tallinn waar de club speelt
 

Batigoal

Well-known member
En weer een prijs voor het succesduo Van Bommel-Overmars!

Aardige scheermes trouwens van Avila van Antwerp. Kreeg uiteraard direct rood daarvoor.
 
Bovenaan