Theo Koomen heb ik niet meegemaakt. Hugo Walker werd je gek van... Met zijn continu "gaat scoren denk ik" geneuzel en zijn Lacatuuuuuus en Boerebaaaaach. Verschrikkelijk. De NOS was op een gegeven moment ook wel klaar met hem, werd voor EURO2000 op de minste potjes gezet en toen hield Walker de eer maar aan zichzelf.Met Theo Koomen was het ook nooit saai.
En natuurlijk ("komt dat schot") Hugo Walker.
Theo Kooman was een typische radiocommentator die alles net iets levendig maakte dan de werkelijkheid was. Dat doen ze nog steeds bij LdL.Theo Koomen heb ik niet meegemaakt. Hugo Walker werd je gek van... Met zijn continu "gaat scoren denk ik" geneuzel en zijn Lacatuuuuuus en Boerebaaaaach. Verschrikkelijk. De NOS was op een gegeven moment ook wel klaar met hem, werd voor EURO2000 op de minste potjes gezet en toen hield Walker de eer maar aan zichzelf.
Smaken mogen toch verschillen?JMDeeeee…
Gaat missen denk ik.
Ja, zit er volledig naast.
Bryan Roy, technisch knap!Goeie speler is dat toch, kijk, daar hebt u m.
Walker was een held!
Is dit vrouwenvoetbal?Onze Estse YouTube vrienden zijn weer live: 21e speelronde in de Estse Eredivisie, Nomme Kalju - Harju JK
Nummer 6 tegen nummer 10, en er doen maar 10 ploegen mee in de Eredivisie daar
NeeIs dit vrouwenvoetbal?
Hmm, zou je wel zeggen als je naar het niveau kijkt.
Zegt een VVV fanHmm, zou je wel zeggen als je naar het niveau kijkt.
Klopt.Zegt een VVV fan
Ik val binnen in minuut 13. Is er een VAR check van 5 minuten, waarvan een blinde al meteen zag dat het buitenspel was.Om 18.00 op Ziggo Sport de Belgische supercup tussen FC Antwerp en KV Mechelen.
Voor iemand die hier ook wel werd weggezet als PSV'er of Duitser, moet dit toch prima zijn voor jou Maasveld.Klopt.