Eef de Kip
Well-known member
Ja
Wat voor spandoeken over Jaerke zouden er dan komen te hangen?Hopelijk is ie nu weer klaar met janken en kunnen we weer verder gaan. Komkommertijd. Hopelijk gaat hij ook zeiken over de spandoeken van komende tijd. Hebben we daar ook nog wat lol om
En schuift voorlopig niet meer aan bij Studio Voetbal.
Jij vindt het normaal dat iemand je beschuldigt zonder bewijs te leveren?
Die hebben er al gehangen.Wat voor spandoeken over Jaerke zouden er dan komen te hangen?
Doekje voor Jaerke?Vanavond even kijken mannen, benieuwd of ESPN het uitzend. Anders even laten weten, zal ik morgen de foto uploaden
Niks gezien of gemist. Lang leve schakelkanaalVanavond even kijken mannen, benieuwd of ESPN het uitzend. Anders even laten weten, zal ik morgen de foto uploaden
Ja, dat bronnen vragen deed hij goed, maar het gaat mij om daarvoor, hij was echt bezig om Pierre steeds idiotere dingen te laten zeggen over Steijn zodat er een relletje kon komen en Studio Voetbal de hele week in het nieuws kan blijven (zoals Derksen en Genee dat ook af en toe doen)Stomphorst was juist journalistiek heel goed bezig om naar de bronnen te vragen en liet de tafelgasten de vrijheid om zich te verduidelijken.
Je draait het lekker om. Pierre was degene die een fittie met VdV aanging en daarna helemaal zichzelf te buiten ging met zijn rancune jegens Stein.Ja, dat bronnen vragen deed hij goed, maar het gaat mij om daarvoor, hij was echt bezig om Pierre steeds idiotere dingen te laten zeggen over Steijn zodat er een relletje kon komen en Studio Voetbal de hele week in het nieuws kan blijven (zoals Derksen en Genee dat ook af en toe doen)