Voetbal op TV

zwammy

Well-known member
Hopelijk is ie nu weer klaar met janken en kunnen we weer verder gaan. Komkommertijd. Hopelijk gaat hij ook zeiken over de spandoeken van komende tijd. Hebben we daar ook nog wat lol om
 

Maasveld

Well-known member
Hopelijk is ie nu weer klaar met janken en kunnen we weer verder gaan. Komkommertijd. Hopelijk gaat hij ook zeiken over de spandoeken van komende tijd. Hebben we daar ook nog wat lol om
Wat voor spandoeken over Jaerke zouden er dan komen te hangen?
 

Max

Administrator
Forumleiding
En schuift voorlopig niet meer aan bij Studio Voetbal.

Als Steijn nog steeds trainer was bij Sparta, dan was dit nooit gebeurd. Dankzij typetjes als Spaan ga je Van Hooijdonk bijna symphatiek vinden.

Jij vindt het normaal dat iemand je beschuldigt zonder bewijs te leveren?

Dat gebeurt aan de lopende band bij voetbalprogramma’s. Meest bekende voorbeeld was Arnesen en zaakwaarnemers terwijl die man een serieuze infectie had. Verder zijn Jol, Slot, Hiddink, Schreuder en weet ik veel meer wel eens gelinkt aan dat er iets vreemds was rondom het halen van spelers met hun zaakwaarnemer.
 

zwammy

Well-known member
Vanavond even kijken mannen, benieuwd of ESPN het uitzend. Anders even laten weten, zal ik morgen de foto uploaden
 

JMD

Well-known member
Ik ben benieuwd hoe het vanavond gaat bij Studio Voetbal. Ik had al gehoord wat er zo ongeveer gebeurd was voordat ik woensdagavond in de Thalys naar huis Studio Voetbal keek, dus was voorbereid, maar man man man wat een drama-uitzending was dat. Afellay en Stekelenburg zaten er voor niks bij, het was een continu gezeik tussen Vd Vaart en Van Hooijdonk. Vd Vaart die dan nota bene klaagt dat Van Hooijdonk door een clubbril kijkt, hoe durft hij het te zeggen. Dat Van Hooijdonk (met zijn haat jegens Steijn) ooit uit de bocht zou vliegen was te verwachten, dat het in uitzending 1 zou gebeuren had ik niet verwacht. Maar zeker Stomphorst zat er ook wel erg naar te vissen, je zag duidelijk dat men bij de NOS ophef wilde krijgen, nou dat was direct gelukt, maar er is dus in 50 minuten denk ik hoogstens 3 minuten echt over voetbal (tactisch gezien) gesproken, 1 minuten over Ajax, 1 over Feyenoord, 1 over PSV, de rest sloeg nergens op.

Wat mij betreft kan dus ook VdV weg als die niet normaal gaat doen, en misschien moet de beste oplossing zijn om het programma na 20 jaar gewoon van de buis te halen.
 

gevegt

Well-known member
Wat lul je weer dom. Stomphorst was juist journalistiek heel goed bezig om naar de bronnen te vragen en liet de tafelgasten de vrijheid om zich te verduidelijken.
VdV is de beste aan tafel. Die heeft een eigen mening en kan die ook onderbouwen en verduidelijken.
 

JMD

Well-known member
Stomphorst was juist journalistiek heel goed bezig om naar de bronnen te vragen en liet de tafelgasten de vrijheid om zich te verduidelijken.
Ja, dat bronnen vragen deed hij goed, maar het gaat mij om daarvoor, hij was echt bezig om Pierre steeds idiotere dingen te laten zeggen over Steijn zodat er een relletje kon komen en Studio Voetbal de hele week in het nieuws kan blijven (zoals Derksen en Genee dat ook af en toe doen)
 

gevegt

Well-known member
Ja, dat bronnen vragen deed hij goed, maar het gaat mij om daarvoor, hij was echt bezig om Pierre steeds idiotere dingen te laten zeggen over Steijn zodat er een relletje kon komen en Studio Voetbal de hele week in het nieuws kan blijven (zoals Derksen en Genee dat ook af en toe doen)
Je draait het lekker om. Pierre was degene die een fittie met VdV aanging en daarna helemaal zichzelf te buiten ging met zijn rancune jegens Stein.
Dat vragen aan VdV of hij had gedronken sloeg ook nergens op.
 
Bovenaan