Voetbal op TV

JMD

Well-known member
Ik vond het een goede uitzending gisteren. Vd vaart blijkt dus ook zijn excuses aan Afellay te hebben aangeboden vanwege zijn gedrag vorige week.

En het ging vooral over voetbal, zoals je hoort. Voor kroegpraat en slap gelul gaan ze maar naar Derksen cs.
 

ALenstra

Well-known member
Straks rond 21.25 op NL1 de eerste aflevering van de documentaire Volendam, een dorp in de Eredivisie. Hierin wordt de voetbalclub FC Volendam gevolgd.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
ESPN behoudt de rechten van het voetbal, ook alle KKD en Vrouweneredivisie wedstrijden komen live op tv vanaf 2025
 

Jef400

Well-known member
Daar zet ik dus mijn vraagtekens bij omdat de rol van de clubs buiten instemming niet altijd even groot hoeft te zijn in dit proces. Je gaat richting mededigingsrecht in het bidproces zelf en dat ligt weer bij de Eredivisie cv zelf.
 

Joost

Well-known member
Van diverse kanten werd Beckham aangeraden. Ik ben niet zo van de documentaires maar deze is wel heel mooi.

Vervelende conclusie; als je in 1983 geboren bent wordt voetbal nooit meer zo mooi als de zomer van 1998.
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb hem ook gezien, ongekend door wat voor hel Beckham ging na zijn rode kaart regen Argentinie op het WK. En dan die grijns van Simeone zoveel jaar later.
Maar die Britten zijn echt hard.

Beckham is wel wat autistisch geloof ik, met zijn dwangmatigheid qua nette keuken en kleertjes netjes gesorteerd.

En Posh die net als David uit een working class gezin kwam maar in ern Rolls Royce naar school werd gebracht was ook wel bijzonder.
 

Abubakari

Well-known member
Ik vind het geen verbetering, die vernieuwingen bij Studio Sport op zondag om 19.00. Leonne Stentler die nog eens haar licht laat schijnen op een wedstrijd die een dag eerder al gespeeld is, de wedstrijden van zaterdag nog kort samenvatten tussen de wedstrijden van zondag door, gelukkig kijk ik altijd wat later, kan ik alle overbodige shit doorzappen. Wie zit er nou op dat gewauwel van Leonne Stentler te wachten, niemand toch? Laat gewoon de samenvattingen zien, verder niks.
 
Bovenaan