Voetbal op TV

Abubakari

Well-known member
Omroep Gelderland en NH Nieuws hebben we hier niet, maar zal vast nog wel online te zien gaan zijn, hoop ik. Abubakari Superheld, tenslotte.
 

ALenstra

Well-known member
Ziggo en KPN gooien alle sportzenders van Ziggo open t/m 3 januari. Deze sportzenders zullen bovendien voor de rest van het seizoen ook Bundesliga uitzenden.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Discovery+ heeft nog altijd het Zweedse voetbal, ik vind dat wel leuk om te volgen. Ook veel Noors voetbal trouwens.

1643196543600.png
 

erka

Well-known member
Ach, met global warming kan Zweden over een paar jaar ook een winterseizoen spelen. Vrijwel alle clubs liggen in zuidelijke helft van Zweden.
 

Batigoal

Well-known member
Mooi hoor. Ik heb een paar keer (oké, ook wel omdat dat interessant was voor de Virtueel Groundhoppen-lijst) wat derbies gekeken uit Zweden. Met name Hammarby had wel lekker fanatieke supporters en een leuke sfeer.

Ik neem aan dat @Satyr een Scandinavisch voetbal-topic opent en daar regelmatig verslag van doet!
 

ALenstra

Well-known member
Volgens Chris Woerts verliezen RTL en Veronica na 2024 hun rechten op Champions League, Europa League en Conference League. Die zouden vanaf het seizoen 2024/25 naar Ziggo gaan.
 

Makanaky

Well-known member
Die verhuist gewoon mee joh, wst de naam van de broodheer ook is.

En wat is Viaplay verschrikkelijk kut! Zelfs de hoogtepunten zitten vol met vastlopers. Tot het WK kijk ik het nog aan maar mentaal heb ik mijn opzegging al lang doorgegeven.
 

Joost

Well-known member
Die verhuist gewoon mee joh, wst de naam van de broodheer ook is.

En wat is Viaplay verschrikkelijk kut! Zelfs de hoogtepunten zitten vol met vastlopers. Tot het WK kijk ik het nog aan maar mentaal heb ik mijn opzegging al lang doorgegeven.

Ik kijk er op met het laagste Ziggo internetabonnement en heb nooit last van vastlopers.
 

JMD

Well-known member
Volgens Chris Woerts verliezen RTL en Veronica na 2024 hun rechten op Champions League, Europa League en Conference League. Die zouden vanaf het seizoen 2024/25 naar Ziggo gaan.
Bevestigd inmiddels.

De duels van de Nederlandse clubs worden gratis te streamen via de ziggo go app. En op een gratis te bekijken open kanaal komen de belangrijkste duels. Denk dat ze dat dan gaan doen zoals ze de F1 deden waarbij de races ook gewoon op dat open kanaal zichtbaar waren.


(en verder heb ik geen last van vastlopers bij Viaplay)
 
Bovenaan