Voetbal op TV

Makanaky

Well-known member
Ik heb gister die docu over Depay gekeken, ik vond het een ongelooflijk saaie docu. Verbaasde me, had toch verwacht dat je over hem wel een interessante docu had kunnen maken, maar dit had in 25 minuten wel klaar mogen zijn.
Die klontjes in z'n shake was het spannendste wat de media eruit wisten te lichten. Het is en blijft een non-sujet.
 

Abubakari

Well-known member
En dat heb ik dan schijnbaar gemist, ben kortstondig in slaap gevallen en het leek me niet de moeite terug te gaan naar het punt waar mijn ogen dicht vielen.
 

ALenstra

Well-known member
Volgens mij moet je eerst allerlei programmaatjes downloaden toch? En krijg je streams met heel slecht beeld.
 

Makanaky

Well-known member
De site van Roja Directa is ook nog steeds online. Gebruikte ik vroeger altijd vanwege het grote aanbod.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
En het werkt ook nog altijd?
Zonder gebuffer of andere vertragende boel?
Een grote sport als NASCAR heeft vrij letterlijk honderd HD streams. Ik weet intussen wel wie de juiste links heeft, al gebruik ik het zelden omdat het dus live op Ziggo is
 

JMD

Well-known member
Je kunt werkelijk alles vinden daar
Is dat net zoiets als sopcast van vroeger (bestaat dat nog eigenlijk)? Daar waren de streams van wisselende kwaliteit en had je continu reclame in beeld, en vaak ook van dubieuze sites. Is dat op reddit ook zo?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Is dat net zoiets als sopcast van vroeger (bestaat dat nog eigenlijk)? Daar waren de streams van wisselende kwaliteit en had je continu reclame in beeld, en vaak ook van dubieuze sites. Is dat op reddit ook zo?
Ik heb gewoon de tv uitzending van nascar, dus ja, dan heb je de reclames van daar. Maar geen pop-up of spam oid.
 

JMD

Well-known member
Ik heb gewoon de tv uitzending van nascar, dus ja, dan heb je de reclames van daar. Maar geen pop-up of spam oid.
Reclame van de zender zelf dat maakt idd niet uit...

En moet je je dan aanmelden bij reddit of kan je gewoon naar die site en dan zoeken?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Reclame van de zender zelf dat maakt idd niet uit...

En moet je je dan aanmelden bij reddit of kan je gewoon naar die site en dan zoeken?
Reddit is dit forum, maar dan 345.000.000x groter. Dus even aanmelden en klaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Satyr

Administrator
Forumleiding
Een maandabonnement bij ViaPlay (F1, PL, Darts) zou 8 euro gaan kosten, per maand. Dat zou wel heel erg meevallen dan.

Zie het als Netflix met live sporten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat is dan goedkoper dan mijn huidige Ziggo Sports abonnementje. Helemaal prima.
 
Bovenaan