Prachtig! Die zag ik dertig jaar geleden nog voetballen bij Eintracht Braunschweig in Remscheid.Belanov, hoera!
Heeft toch ooit eens doorgekeept met een gebroken nek of zo iets?Vanavond om 20.15 op ARD de film Trautmann, het verhaal van de Duitse keeper Bert Trautmann die kort na de oorlog bij Manchester City terecht kwam.
Heeft toch ooit eens doorgekeept met een gebroken nek of zo iets?
Nu op ARD.Heeft toch ooit eens doorgekeept met een gebroken nek of zo iets?
CurlingWat gaat ziggo sport dan nog uitzenden
Ze hebben nog genoeg, maar PL en F1 zijn wel 2 van hun grootste publiekstrekkers volgens mij...Wat gaat ziggo sport dan nog uitzenden
Voor de Nederlandse sport is dit waarschijnlijk een behoorlijke klap. Ik vond het juist zo mooi dat Ziggo naast de grote sporten ook heel veel aandacht had voor de nationale teams in andere sporten. Volleybal, handbal etc. Het is maar de vraag of ze dat nu ook nog kunnen doen.Ze hebben nog genoeg, maar PL en F1 zijn wel 2 van hun grootste publiekstrekkers volgens mij...
Ik doe het zo: Op de telefoon naar reddit, daar één van de 100 streams kijken en die kan ik dan via de chromecast op de tv kijken. Ik kan dus ook wel op de telefoon kijken, maar in bed is dat klote.En waar kijk je het dan via de Chromecast? Via welke site bedoel ik dan...
Ik loop blijkbaar achter, want ik gebruik reddit nooit... Heb het af en toe wel langs zien komen, maar wat is dat?Ik doe het zo: Op de telefoon naar reddit, daar één van de 100 streams kijken en die kan ik dan via de chromecast op de tv kijken. Ik kan dus ook wel op de telefoon kijken, maar in bed is dat klote.
Zo'n beetje het grootste forum wat er bestaatIk loop blijkbaar achter, want ik gebruik reddit nooit... Heb het af en toe wel langs zien komen, maar wat is dat?
Ow, dat is natuurlijk ook een optie. Heb vorige week een chromecast gekocht en kan dan ipv Reddit toch ook via hesgoal streamen. Enige wat ik me dan af vraag is of de beeldkwaliteit nog wat is.Ik doe het zo: Op de telefoon naar reddit, daar één van de 100 streams kijken en die kan ik dan via de chromecast op de tv kijken. Ik kan dus ook wel op de telefoon kijken, maar in bed is dat klote.
Een sociaal platform met forums over zo'n beetje alle onderwerpen die je maar kunt bedenken.Ik loop blijkbaar achter, want ik gebruik reddit nooit... Heb het af en toe wel langs zien komen, maar wat is dat?