Voetbal op TV

ALenstra

Well-known member
SAT1 zendt de openingswedstrijd van de 2e Bundesliga live uit. Wedstrijd tussen Schalke 04 en HSV start om 20.30 maar de uitzending begint al om 19.00 met de voorbeschouwing.
 

ALenstra

Well-known member
ESPN gaat dus per 1 augustus één soort abonnement aanbieden waarmee alle vier kanalen bekeken kunnen worden. Die gaat 17.95 euro per maand kosten. Houders van het zogenaamde internationaal abonnement betalen het eerste jaar 12,95 euro per maand.

Rond de rechten van de Bundesliga in Nederland dreigt een ware soap. Rechtenhebber Viaplay kan pas vanaf het eerste kwartaal uitzenden met als gevolg dat de Bundesliga tot die tijd nergens te zien is in Nederland. Viaplay probeert de rechten tot die tijd bij een ander tv-kanaal onder te brengen.

Tot slot mag ARD Sportschau in hun zondagavond uitzending voortaan ook samenvattingen uitzenden van de 2e Bundesliga wedstrijden van de zondagmiddag.
 

ALenstra

Well-known member
Bij Ziggo betaalde je tot nu toe 17.95 per maand voor alleen eredivisie. Geen idee hoeveel het totale pakket inclusief internationaal kost.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bij KPN zit dat als keuze pakket bij mij all in inbegrepen alleen eredivisie. Dus ik ben benieuwd wat ze er straks mee gaan doen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Wij hebben alles (tv, internet, mobiel) bij KPN, ik heb ESPN als gratis pakket. Ik heb dus alle zenders van ESPN gratis en betaal voor alle ziggo sportkanalen 15,- per maand.

Ik ben benieuwd of dat zo blijft, denk het niet.
 

ALenstra

Well-known member
Vanavond is op SAT1 de openingswedstrijd van de Bundesliga tussen Borussia Mönchengladbach en Bayern München live te zien. Wedstrijd is om 20.30 maar vanaf 18.55 begint de voorschouwing al.
 

ALenstra

Well-known member
ViaPlay, maar die zenden pas na januari uit. Goed mogelijk dat in Nederland de Bundesliga tot die tijd niet te zien is.
 

Joost

Well-known member
Morgen gewoon sportschau.

Komt de football league show ook nog terug?

Die zit bij een commerciele zender; QUEST.

De NENT heeft in Scandinavië ook de rechten voor de FL, wellicht dat die ze ook naar Nederland halen want er is op dit moment geen gemachtigde.
 

ALenstra

Well-known member
NENT/Viaplay zegt dat wedstrijden in de Bundesliga voorlopig gratis op het Youtube kanaal van de Bundesliga te zien zijn. Dit omdat ze pas begin volgend jaar kunnen uitzenden. Wedstrijden zijn wel met Engels commentaar.
 
Bovenaan