Voetbal op TV

Makanaky

Well-known member
Pijltjesgooien, Rondjesrijden en NBA ook al. Neem aan dat dit het zoveelste platform à la Netflix en Videoland wordt?
 

Makanaky

Well-known member
Haha, in Zweden betaal je voor deze dienst gewoon 44 euro / maand.
Lazer dan maar lekker op met je sport.
 

Makanaky

Well-known member
Ze schijnen 3x zoveel betaald te hebben als dat Ziggo en ESPN wilden gaan. Dat ga je hoe dan ook terugzien aan de abonnementskosten, die 14,95 is in elk geval gebeurd. En om nou straks een 3e abonnement te nemen à een euro of 30, dat gaat me een heel klein beetje te ver in deze tijden van versnippering.

Buiten sport om kijk ik sowieso al erg weinig TV meer en mijn vriendin houdt niet van sport. Prima dat ik dat straks voortaan weer lekker illegaal (2006 all over, bestaan SopCast en Rojadirecta nog?) op het zolderkamertje ga zien.
 
Laatst bewerkt:

Eef de Kip

Well-known member
In Zweden is alles ontzettend duur maar zijn de lonen ook een stuk hoger. Viaplay zal dus in Nederland niet zo'n hoge prijs gaan vragen.
In 2mn googlen kwam ik op een stuk of 3 websites waarbij het verschil tussen Zweden en Nederland marginaal is dus ik vraag me af of dit echt zo is.
 

Eef de Kip

Well-known member
Verder is dat viaplay voor mij totaal oninteressant want de Bundesliga volg ik nu ook niet, CL kan ik nu gewoon al zien dus voor mij is alleen de F1 leuk om te gaan volgen maar daar ga ik dus geen 4 tientjes plus voor betalen in de maand.
 

erka

Well-known member
In 2mn googlen kwam ik op een stuk of 3 websites waarbij het verschil tussen Zweden en Nederland marginaal is dus ik vraag me af of dit echt zo is.

Correct, is broodje aap. Zweden (en Denemarken) zijn ongeveer net zo duur als Nederland. Noorwegen is tyfusduur.
 

Eef de Kip

Well-known member
Correct, is broodje aap. Zweden (en Denemarken) zijn ongeveer net zo duur als Nederland. Noorwegen is tyfusduur.
Ik doelde eigenlijk op de stelling dat het inkomen in Zweden "veel hoger" zou zijn, maar idd, het leven is qua kosten redelijk gelijk als hier.
 

De Wolf

Well-known member
Ligt er aan wat je zoekt. Alcohol is in Scandinavië vrij duur. Met benzine zijn wij in Europa weer koploper.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
We gaan maar eens puzzelen als alles bekend is. Darten keek ik sowieso online, van de F1 kun je letterlijk 100 HD streams vinden op Reddit, in elke taal zonder gezeik en de Bundesliga was mooi als achtergrond/opvulling tot 16:00.

Eens kijken wat ze nog meer gaan toevoegen.
 

ALenstra

Well-known member
Zeker. Ik heb 424 t/m 426 vooral voor de Amerikaanse sportcompetities en de Bundesliga is voor mij bijvangst. Het enige wat ik live zie van de Bundesliga is op zondag de wedstrijd in de 2e Bundesliga.
 

Forza AZ

Well-known member
In 2mn googlen kwam ik op een stuk of 3 websites waarbij het verschil tussen Zweden en Nederland marginaal is dus ik vraag me af of dit echt zo is.
Ik ben een paar keer in Zweden geweest en in ieder geval in de horeca zijn de prijzen een stuk hoger dan hier. Misschien dat de overige prijzen minder verschillen met Nederland.

Noorwegen is inderdaad nog een stuk duurder dan Zweden.
 

erka

Well-known member
.

Zie link. Sommige dingen goedkoper, andere duurder. Net zoals in bv. Duitsland of België.

In Noorwegen is alles 1,5 tot 2x zo duur als bij ons. Ook levensonderhoud. Net als in Zwitserland.
 
Bovenaan