In Zweden is alles ontzettend duur maar zijn de lonen ook een stuk hoger. Viaplay zal dus in Nederland niet zo'n hoge prijs gaan vragen.Haha, in Zweden betaal je voor deze dienst gewoon 44 euro / maand.
Lazer dan maar lekker op met je sport.
In 2mn googlen kwam ik op een stuk of 3 websites waarbij het verschil tussen Zweden en Nederland marginaal is dus ik vraag me af of dit echt zo is.In Zweden is alles ontzettend duur maar zijn de lonen ook een stuk hoger. Viaplay zal dus in Nederland niet zo'n hoge prijs gaan vragen.
In 2mn googlen kwam ik op een stuk of 3 websites waarbij het verschil tussen Zweden en Nederland marginaal is dus ik vraag me af of dit echt zo is.
Ik doelde eigenlijk op de stelling dat het inkomen in Zweden "veel hoger" zou zijn, maar idd, het leven is qua kosten redelijk gelijk als hier.Correct, is broodje aap. Zweden (en Denemarken) zijn ongeveer net zo duur als Nederland. Noorwegen is tyfusduur.
Ik ben een paar keer in Zweden geweest en in ieder geval in de horeca zijn de prijzen een stuk hoger dan hier. Misschien dat de overige prijzen minder verschillen met Nederland.In 2mn googlen kwam ik op een stuk of 3 websites waarbij het verschil tussen Zweden en Nederland marginaal is dus ik vraag me af of dit echt zo is.