Voetbal op TV

Abubakari

Well-known member
Was natuurlijk wel te verwachten dat ze Ajax, Feyenoord en PSV dan niet meer op FOX 1 uit zouden zenden.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Net een hele discussie dat MVV - Roda niet live is aanstaande zondag. Ik netjes uitgelegd dat regionale derby's als MVV - Roda, Eindhoven - Helmond en Telstar - Volendam niet op de nationale tv hoeven. Heel verhaal getypt en alles.

Is 8 september Helmond - Eindhoven om 12:15 live op Fox...

Het is ook raar, er is zondag om 14:30 maar ??n ander duel, Sparta - Ajax en Fox zendt op kanaal 3 HSV live uit.

Joost

Well-known member
MVV v Roda is op zondag omdat ze in Maastricht wel een Songfestival willen organiseren maar moeite hebben met een paar voetbalsupporters.

Een week later is er een interlandweekend en dan vult FOX de weekenden wel met KKD voetbal.
Je kunt dan op zaterdag genieten van Telstar v Cambuur of Dordrecht v MVV en blijven zitten voor Go Ahead v Excelsior.
En als je op zondag helemaal all in wil dan kun je Helmond v Eindhoven, Roda v TOP en Almere v Volendam achter elkaar kijken (om vervolgens verplicht opgenomen te worden)

Maasveld

Well-known member
Welke idioot bij de Telegraaf heeft die Jandino eens eigenlijk gevraagd het voetbalgala te presenteren.

Max

Administrator
Forumleiding
Voetbal op TV

Wat ging er mis dan?

Heel lang betoog over dat je bij iedere kut opmerking of vraag van een journalist moet reageren met ?je moeder?. De zaal was vrij stil, dus dat maakte het pijnlijk.

Ging ook in de aanval op Johan Derksen. Die zal er geen probleem mee hebben, maar hij was begin dertig toen hij zijn moeder verloor en zijn dochter was een tiener toen zij haar moeder verloor.

Grootste probleen is natuurlijk dat hij een irritant geluid heeft en niet grappig is.

Mario

Well-known member
Jandino is niet grappig.

Volgens mij had hij onlangs ook zo'n programma met een optreden in New York, en dat de hele zaal binnen een paar minuten was vertrokken.

JMD

Well-known member
Jandino is niet grappig.

Volgens mij had hij onlangs ook zo'n programma met een optreden in New York, en dat de hele zaal binnen een paar minuten was vertrokken.

Doorbreken in Amerika is sowieso al lastig als stand-upcomedian zijnde, maar een type als Jandino moet daar sowieso al niet aan beginnen. Chronische zelfoverschatting blijkbaar

Max

Administrator
Forumleiding
Doorbreken in Amerika is sowieso al lastig als stand-upcomedian zijnde, maar een type als Jandino moet daar sowieso al niet aan beginnen. Chronische zelfoverschatting blijkbaar

Hij heeft dacht ik wel eens in De Kuip mogen optreden, dus er bestaan mensen die hem wel grappig vinden.

de waan

Well-known member
Wat Abu heeft met Ali B, heb ik met Jandino.

Irritant, volstrekt niet grappig kutventje.

Pascallovic

Well-known member
Er zal wel een publiek zijn die Jandino wel leuk vindt, anders zullen ze hem niet hebben gevraagd. Van mij hoeft het niet. Oh ja Valentijn Driessen, JE MOEDER.

Bovenaan