Voetbal op TV

Satyr

Administrator
Forumleiding
Overigens zendt Ziggo uit Portugal alleen de wedstrijden tussen Porto, Benfica en Sporting Hooligan uit. Uit Schotland uiteraard alleen Celtic - Rangers (11x per jaar)

Maandag is Hull - Aston Villa live, dat vind ik wel leuk, dat ze de Championship hebben
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vrij bizar dat de Community Shield helemaal nergens te zien is op Nederlandse tv. Waarom heeft Ziggo of Fox de rechten niet gekocht? Fox heeft wel allerlei nietszeggende oefenpotjes.
 

De Wolf

Well-known member
Voor de noordelingen. Podium tv is een aanrader. Is digitaal te ontvangen of via internet. https://www.podium.tv/nl/live

Kreeg de tip dat ze daar thuiswedstrijden van ONS uitzenden maar ook andere sportwedstrijden zoals komend weekend Jong FC Groningen - ONS.
Voor Unregistre misschien ook leuk wanneer zijn clubje naar het noorden moet.
 

ALenstra

Well-known member
Zo, vandaag extreem veel live voetbal op open zenders. Nu de finaltag der amateure op ARD. En Fox zendt zelfs IJsselmeervogels-AFC uit.
 

Maasveld

Well-known member
Haha, de oefenwedstrijd Feyenoord-Panathinaikos live op Veronica, inclusief voor- en nabeschouwing. Het wordt steeds gekker.
 

JMD

Well-known member
Haha, de oefenwedstrijd Feyenoord-Panathinaikos live op Veronica, inclusief voor- en nabeschouwing. Het wordt steeds gekker.
Ach, ik kan me nog wel herinneren van een jaar of 10-15 terug dat er wel eens vriendschappelijke duels op de NOS waren van Feyenoord of Ajax. Dus nieuw is het niet.
En het Amsterdamtoernooi werd ook helemaal live uitgezonden (was overigens een leuk toernooi door die puntentelling waarbij je voor een goal ook een punt kreeg...) op ik meen SBS.

Ik denk dat zo'n oefenduel meer kijkers trekt dan de normale programmering van Veronica
 
Bovenaan