Voetbal op TV

zwammy

Well-known member
Ik moet eerlijk zijn dat ik nu zon 2 maanden fox heb en al best veel DOCs heb gekeken. Die waren toch niet verkeerd.
 

ALenstra

Well-known member
Vanmiddag om 14.00 live op ARD FC Kaiserslautern-M?nchen 1860 in de 3e liga. Later tussen 18.00 en 19.00 samenvattingen van overige wedstrijden.
 

de waan

Well-known member
Als er in Nederland voor eind augustus wordt gespeeld zijn de tribunes half leeg. Hebben ze daar dan geen last van?

En hoe doen die spelers dat? In de Regionalliga zullen toch niet al te veel fullprofs spelen lijkt me.
 

ALenstra

Well-known member
In juli zullen zeker minder toeschouwers komen. Al was er in Kaiserslautern weinig van te merken. Ik denk vooral dat het een keus maken is: of in juli voetballen of doordeweeks midden in de winter.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
De komende drie seizoenen zijn de Serie A, de Italiaanse voetbalcompetitie, en de FA Cup, het belangrijkste Engelse bekertoenooi, bij Ziggo Sport te zien. De betaalzender vergroot het aanbod van competities daarmee naar zes landen.

Ziggo Sport had al de rechten van de Engelse Premier League (zaten bij Fox Sports), terwijl ook de Spaanse Primera Divisi?n in het pakket zit. Met de Italiaanse competitie, die eerder bij Europsort zat, en ook wedstrijden uit Belgi?, Portugal en Schotland komt het aantal competities op zes.

Toch fijn dat ik alle Ziggo sportzenders bij mijn KPN pakketverlenging heb gekregen. #vasteklant
 
Bovenaan