Voetbal op TV

JMD

Well-known member
Je kunt beter vragen, wat ging er niet mis?


Mijn hemel wat slecht...

Ik vraag me ook af waarom de organisator bij hem uitgekomen is om te presenteren? Sowieso, waarom een 'grappenmaker' als presentator??
 

Maasveld

Well-known member
Jandino heeft zijn keutel ook alweer ingetrokken.

Je kunt Johan Derksen op ontelbare verschillende manieren 'roasten,' en dan kom je hier mee. Dan kun je er dus geen drol van.
 

Pascallovic

Well-known member
Ach om hem om deze sneuheid nou met de dood te bedreigen of alle ziektes toe te wensen is ook weer zoiets. Zulke hele schokkende dingen riep ie nu ook weer niet. Het was gewoon slecht en was totaal niet grappig, maar dan hoef je wat mij betreft niet half Nederland op je dak te krijgen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Aan G?z?b?y?k: "Serdar, waren dat jouw neven die Johan Derksen hebben bedreigd"?

Dombo Asporaat niet wetende dat G?z?b?y?k bezig is met een boek dat wordt uitgegeven door de uitgever van Derksen.

Ik word er sowieso zo moe van dat het tegenwoordig een trend is om zogenaamd weerstand te gaan bieden aan "die jongens van VI". Uitspraak na uitspraak wordt uit z'n verband getrokken. Islamofoob, homofoob, vrouwenhater, racist, het is niet mis waar ze allemaal voor worden uitgemaakt. Het is te g?nant voor woorden en ongefundeerd. Met die fokking Jandino als triest dieptepunt. Die heeft dus bewust zitten bedenken dat 15x 'Je Moeder!' en public tegen Johan Derksen zeggen een goed antwoord is op uitspraken als "Waarom vragen ze die Jandino, die niets met voetbal heeft?" en "hij maakt reclame voor tandpasta". Eigenlijk ben je dan gewoon een heel, heel triest mannetje.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Is inderdaad een mode dingetje. Ik snap overigens ook niet waren men zich zo serieus druk maakt om die Valentijn Driessen, dan neem je het ook allemaal te serieus.
 

JMD

Well-known member
Ach om hem om deze sneuheid nou met de dood te bedreigen of alle ziektes toe te wensen is ook weer zoiets. Zulke hele schokkende dingen riep ie nu ook weer niet. Het was gewoon slecht en was totaal niet grappig, maar dan hoef je wat mij betreft niet half Nederland op je dak te krijgen.

Dat sowieso. Maar dat geldt voor al die sneue eikels die mensen met de dood bedreigen omdat ze het met iets niet eens zijn. (of gekwetst zijn)
 

Miramar

Well-known member
Jan dido aspartaam is de Surinaamse versie van Gordon. Niet grappig, verre van zelfs, beledigen op het slechtste moment en snel aangevallen voelen...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens wordt Valentijn Driessen vooral erg sneu gevonden.

Nogal terecht natuurlijk.

Dat is hij zeker, maar men gaat wat verder dan hem sneu vinden. Moet geloof ik een stadionverbod krijgen en worden ontslagen door De Telegraaf.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jan dido aspartaam is de Surinaamse versie van Gordon. Niet grappig, verre van zelfs, beledigen op het slechtste moment en snel aangevallen voelen...

Uhh.... Gordon is echt heel erg grappig! Ik kan nog steeds helemaal stuk gaan om 'Over de Vloer'.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Het gaat nu allemaal over Jandino, maar wat vonden we van Helene?

Eerder geflopt naast Genee in de talkshow en ik vond haar ook nu matig. Ze zal best leuk de autocue kunnen voorlezen, maar interviewen kan ze niet. Ze heeft vragen ingestudeerd; vraagt niet door en kan al helemaal niet schakelen. Wat mij betreft de meest overschatte medewerker van de sportjournalistiek.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Serieus? Toegegeven, ik heb dat gala niet gezien. Enkel die intro van Jandino. Maar ik vind Helene echt een vakvrouw.
 

Batigoal

Well-known member
Het gaat nu allemaal over Jandino, maar wat vonden we van Helene?

Eerder geflopt naast Genee in de talkshow en ik vond haar ook nu matig. Ze zal best leuk de autocue kunnen voorlezen, maar interviewen kan ze niet. Ze heeft vragen ingestudeerd; vraagt niet door en kan al helemaal niet schakelen. Wat mij betreft de meest overschatte medewerker van de sportjournalistiek.

Misschien dat ze niet geschikt is om zo'n gala te leiden, maar ik vind haar als presentatrice bij Veronica en daarvoor bij FOX erg prettig. Dat doet ze goed en ze weet de grote monden als Derksen of Vd Gijp prima weerstand te bieden.
 
Bovenaan