JMD
Well-known member
Blijkbaar...https://www.ad.nl/nederlands-voetba...t-verbod-op-kunstgras-in-eredivisie~a02d657b/
Begrijp ik dan goed dat na jaren vergaderen en kekke voorstellen van Hypercube uiteindelijk de Eredivisie niet veranderd op de verdeling van wat Europees geld na?
Overigens kan ik me wel voorstellen dat men 18 clubs wil behouden zonder PO. En dat 1 club dwarsligt en blijft dwarsliggen en het wil aanvechten bij het CAS, tsja, denk niet dat je daar wat aan kunt doen, al huur je 100 van die bureaus in. Ben trouwens wel benieuwd wat Heracles dan precies bij het CAS zou willen inbrengen: het recht omop kunstgras te spelen?