Voetbal op de schop/Super League

Hankie

Well-known member
Dat klopt trouwens. Niets zo erg als kinderen in de klas wiens ouders ook in het onderwijs zitten.

Overigens moeten er absoluut dingen veranderen, maar wat Hankie wil, is CL spelen met het budget van FC Oss. Er is de laatste 30 jaar zoveel gekort, dat we nu met de gebakken peren zitten. Geldt trouwens ook voor de zorg.
Dan beginnen we met eredivisie. Ik onderken zeker dat er veel geld bij moet. Wat zou jouw voorstel zijn?

Hankie

Well-known member
O ja en het is niet vanuit ego?sme hoor, maar ik verbaas mij erover dat dit nog steeds zo geregeld wordt.

Deathprod

Well-known member

Joost

Well-known member
Uitgoals in de verlening is sowieso oneerlijk, dat zouden ze per direct moeten afschaffen. En tja transfermarkt sluiten voordat de competitie's beginnen, en wonder dat het eigenlijk niet zo is. Maar daar hebben ze het al 10 jaar over. Het schijnt nogal lastig te zijn blijkbaar.

Dat gebeurt nu toch al deels. Doordat Engeland het in ieder geval heeft was het in ieder geval niet meer zo'n stress eind augustus.

Atreides

Well-known member

JMD

Well-known member
Dat zou echt super zijn. Al ben ik wel weer benieuwd/bang dat de (Manchester) Group City en soortgelijke partijen daar vast wel weer een bizarre U-bocht op verzinnen.

Dan kopen ze gewoon een club op en 'verkopen' spelers dan aan die club om vervolgens de spelers na 1/2 jaar weer terug te verkopen.

Bovenaan