Voetbal op de schop/Super League

Deathprod

Well-known member

Joost

Well-known member
Uitgoals in de verlening is sowieso oneerlijk, dat zouden ze per direct moeten afschaffen. En tja transfermarkt sluiten voordat de competitie's beginnen, en wonder dat het eigenlijk niet zo is. Maar daar hebben ze het al 10 jaar over. Het schijnt nogal lastig te zijn blijkbaar.

Dat gebeurt nu toch al deels. Doordat Engeland het in ieder geval heeft was het in ieder geval niet meer zo'n stress eind augustus.

Atreides

Well-known member

JMD

Well-known member
Dat zou echt super zijn. Al ben ik wel weer benieuwd/bang dat de (Manchester) Group City en soortgelijke partijen daar vast wel weer een bizarre U-bocht op verzinnen.

Dan kopen ze gewoon een club op en 'verkopen' spelers dan aan die club om vervolgens de spelers na 1/2 jaar weer terug te verkopen.

SanMark.

Well-known member
Dan kopen ze gewoon een club op en 'verkopen' spelers dan aan die club om vervolgens de spelers na 1/2 jaar weer terug te verkopen.

Waarom een club kopen ?

Gebeurd nu toch ook al dat spelers worden verkocht met een clausule dat de oude club de speler voor een x bedrag mag terug kopen. Dat kun je bij elke verhuurde speler er dan toch inzetten.

Deathprod

Well-known member

Dat wordt denk ik wel lastig met salarissen. Die moeten wel binnen de begroting van de club passen.

Max

Administrator
Forumleiding
Voetbal op de schop

Lijkt me ook. We hebben er nu namelijk 5.

Nog meer quatch te verkopen?

Ja en Man City blijft er vijf aan jullie verhuren als ze er maar acht in totaal mogen verhuren?

Is overigens geen probleem. Men weet er toch wel weer omheen te werken.

zwammy

Well-known member
Nee, maar we hebben er nu ook maar 3 van City, we staan op plaats 6 ofzo van City dus dan zullen we er nog 1 krijgen, alleen heeft City heel veel geld in NAC gestoken dus we zien wel.

Bovenaan