SanMark.
Well-known member
Dan kopen ze gewoon een club op en 'verkopen' spelers dan aan die club om vervolgens de spelers na 1/2 jaar weer terug te verkopen.
Waarom een club kopen ?
Gebeurd nu toch ook al dat spelers worden verkocht met een clausule dat de oude club de speler voor een x bedrag mag terug kopen. Dat kun je bij elke verhuurde speler er dan toch inzetten.