Van Geel heeft geen idee waar hij het over heeft.
Maar lees ik ook goed dat we het in de beker en later de playoffs via abba gaan doen?
Als het maar niet ons Waterloo word.
Van Geel zeikt ook al dat Ajax meer geld krijgt voor zijn spelers dan Feyenoord. Martin; Feyenoord krijgt ook meer geld dan NAC voor zijn spelers. Noemen ze topclub, subtop, middenmoot en degradatiekandidaat:duim:
Wat een hysterische reactie van Van Geel.
Zou zijn moeder dit wel weten?
Ja, maar dat is geen liedje van ABBA.
Die hebben we al gehad.Dan zou het de vraag moeten zijn of zijn moeder het wel weet...![]()
Ja, maar dat is geen liedje van ABBA.