Deathprod
Well-known member
Is er nog iets van vernomen?
Volgens mij is dit het enige plan wat is overgebleven. Verkleinen competitie hoeft niet altijd beter te zijn. In Belgi? staan er toch aardig wat clubs op omvallen? Het lijkt me een hel om in de 1B uit te komen iig. Wellicht ligt de focus teveel op de topclubs. Maar is het voor de rest gewoon een slechte zaak. En 4 keer per jaar Ajax tegen Feyenoord dan worden de wedstrijden ook minder speciaal.
Afschaffen kunstgras en het eerlijker verdelen van de tv gelden ben ik wel voor. Verkleinen eredivisie zou eventueel kunnen als er voor de mindere competitie wedstrijden een leuk internationaal toernooi voor in de plaats komt.
Laatst bewerkt: