Vitesse Nieuws topic

Kralinger

Administrator
Forumleiding
RBC, Veendam, AGOVV en Haarlem gingen inderdaad allemaal failliet. Wageningen en Vlissingen volgens mij ook. Langer geleden was voor mijn tijd.
 

JMD

Well-known member
De begroting die Vtesse heeft ingeleverd schijnt niet kloppend/sluitend te zijn... Tsja...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De begroting die Vtesse heeft ingeleverd schijnt niet kloppend/sluitend te zijn... Tsja...
Hmm.. Ik heb het liefst dat Vitesse gewoon behouden blijft voor het profvoetbal. Maar het wordt wel steeds ongeloofwaardiger, al die uitstelmomenten die ze krijgen.
 

JMD

Well-known member
Er sta er idd precies hetzelfde in. Ik zou Vitesse echt gaan missen, maar ze maken er al jaren een zootje van.
 

Joost

Well-known member
Is het in de afgelopen 30/40 jaar wel eens voorgekomen dat een club uit het profvoetbal is verdwenen omdat ze geen licentie kregen? Volgens mij is dat toch alleen door faillissementen gebeurd? Het zijn volgens mij meer dreigementen van de KNVB om een beetje druk op de ketel te houden.
Volgens mij kon ADO een paar jaar terug ook starten zonder sluitende begroting, die werd toen pas ergens in oktober ingeleverd.
Het huidige licentiesysteem is pas 20 jaar oud. Daarvoor waren er bijna geen eisen.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ja, ik keek net even op Twitter en het was inderdaad nep. Er is dus nog hoop voor jullie.
 

Batigoal

Well-known member

Nog maar weer eens uitstel...
Wat een soap.

Ik heb het gevoel dat de KNVB eigenlijk de stekker er wil uittrekken, maar ze dat niet durven, gezien de waarde van Vitesse voor het NL voetbal enz..
Dit denk ik ook. De KNVB heeft uiteraard helemaal geen zin om Vitesse de licentie te ontnemen, maar ja ze kunnen het tijdspad niet eeuwig blijven rekken.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan