Begreep dat hij vooral zwaar op de begroting drukte en juist de club helpt door weg te gaanClubman Room, nog even ergens anders zijn zakken vullen.
Als je dan een clubman bent kun je toch ook salaris inleveren?Begreep dat hij vooral zwaar op de begroting drukte en juist de club helpt door weg te gaan
Dat zou ik ook denken, maar schijnt niet zo te werken. Messi kon bv ook niet voor niks bij Barcelona blijven spelen, terwijl hij dat wel had aangebodenAls je dan een clubman bent kun je toch ook salaris inleveren?
Dat ligt aan de wet- en regelgeving in een land, de vergelijking met Messi kun je niet zo 1,2,3 maken.Dat zou ik ook denken, maar schijnt niet zo te werken. Messi kon bv ook niet voor niks bij Barcelona blijven spelen, terwijl hij dat wel had aangeboden
Hoe lang heb je hier over na moeten denken?De Messi van Vitessi
Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij hadden ze in dat geval het aantal al moeten bekendmaken tijdens het verlenen van de licentie.Ik lees niks meer over minpunten? Of is dat ook helemaal van de baan?
Dat is meer dan in de Eredivisie zeker afgelopen jaren?
Ziet er mooi uit 👍Overigens is de capaciteit van het stadion teruggeschroefd naar 18.000 plaatsen, met meer doeken over de zitplaatsen.
Denk aan je heup bij deze dijenkletser gevegtHet doek is dus nog steeds niet definitief gevallen?