Vitesse Nieuws topic

delmaestro

Well-known member
Nou, binnen een paar uur zou de bevestiging moeten komen. Ik kruip zo achter het stuur van de camper en rij naar huis. Vanavond maar eens lezen of het definitief is.

Overigens mooi om te lezen dat de algemene tendens is dat mensen het fijn vinden dat de club het gaat overleven. Ik vind dat een gezonde algemene gedachte. Want je gunt dit hele proces inderdaad niemand…
 

JMD

Well-known member
Inderdaad. Zoals bekend is PSV mijn '1e club', maar had altijd een '2e club' die ik graag volgde: HFC Haarlem. Opgegroeid in Haarlem vlakbij het stadion was ik toch ook altijd een beetje voor Haarlem. Toen Haarlem failliet werd verklaard voelde ik dat echt wel, maar dat was bij mijn '2e club', ik kan me niet bedenken hoe het moet voelen als je '1e club' dreigt te verdwijnen.
 

Abubakari

Well-known member
Nou, binnen een paar uur zou de bevestiging moeten komen. Ik kruip zo achter het stuur van de camper en rij naar huis. Vanavond maar eens lezen of het definitief is.

Overigens mooi om te lezen dat de algemene tendens is dat mensen het fijn vinden dat de club het gaat overleven. Ik vind dat een gezonde algemene gedachte. Want je gunt dit hele proces inderdaad niemand…
Ja, het is geen TOP Oss wat verdwijnt. Vitesse is gewoon een grote club uit de orde der vaste eredivisie clubs, kun je wel eens degraderen, maar dat doet daar niks aan af. Voor mij geldt dat ook voor clubs als ADO, NAC, Roda JC, die mogen nooit verdwijnen.
En om eerlijk te zijn had ik ook niet verwacht dat Vitesse zou verdwijnen, beetje net als met Donar vorig jaar in Groningen, te groot om weg te raken.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

delmaestro

Well-known member
Gefeliciteerd!

Nu de vraag, krijgt Vitesse puntenaftrek en zoja hoeveel?
Thanks.

Geen idee hoeveel aftrek. Totaal geen beeld bij. Als het aan mij ligt voldoende minpunten om alle ambities naar directe promotie de kop in te drukken.

Fix de club eerst maar eens. Zorg dat die ellende volgend jaar niet terugkeert. En als dat lukt, dan mag je het seizoen erop vol gas geven. Mits het verantwoord is.
 

gevegt

Well-known member
Thanks.

Geen idee hoeveel aftrek. Totaal geen beeld bij. Als het aan mij ligt voldoende minpunten om alle ambities naar directe promotie de kop in te drukken.

Fix de club eerst maar eens. Zorg dat die ellende volgend jaar niet terugkeert. En als dat lukt, dan mag je het seizoen erop vol gas geven. Mits het verantwoord is.
Kijk, dit is nou eens een heel realistische blik op de toekomst.
Dat zouden meer supporsters moeten doen.
 

Deathprod

Well-known member
Vitesse speelt dit seizoen in retro shirts uit de jaren '70 (Charly Bosveld), inclusief het oude logo op de borst.


Charly-Bosveld-Vitessenaar-van-de-Eeuw-768x1087.jpg
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Alexander Büttner (35) komt nog een jaartje bij zijn oude liefde voetballen.

Van clubman Eloy Room is dan juist weer het contract ontbonden.
 
Bovenaan