Omroep Gelderland heeft geen paywall.Paywall
Omroep Gelderland heeft geen paywall.Paywall
Maasbert citeert een bron die een vermoeden uitspreekt, Tsjalle lijkt wel verstand van zaken te hebben.Je kan volgens mij een doorstart maken bij de top amateurs. En daarna vanuit de 2e Divisie gebruikmaken van de toetredersregeling en een licentie voor de KKD aanvragen. Alleen nog onduidelijk of je kan doorstarten vanuit de 3e of 4e Divisie.
Totaal onvergelijkbaar.Wageningen en Haarlem ook...
Ja, die hadden idd niet te maken met een malafide eigenaar enz (simpelweg omdat dat niet bestond toen), maar Wageningen ging er bv uit om een schuld van 150.000 gulden...Totaal onvergelijkbaar.
Gaat erom dat je geld hebt. Haarlem en Wageningen hadden geen rooie cent meer. Dan kan je beter een enorme schuld hebben terwijl je nog inkomsten hebt.maar Wageningen ging er bv uit om een schuld van 150.000 gulden...
Dus krijg je interessante situatie. De investeerders willen zekerheid van een (snelle) licentie, de KNVB wil eerst zekerheid van een betrouwbare en snelle investeerder. Als leek lijkt me dat dat juist tijd kost en niet snel en zorgvuldig kan gaan.Volgens mij zijn er ook voldoende investeerders die de boel in Arnhem over willen nemen. Probleem is geloof ik dat de investeerders zekerheid willen hebben dat Vitesse een (snel) licentie krijgt, die lopen een te groot risico als ze nu zo'n 20 miljoen neer leggen en het wordt afgekeurd. Maar de KNVB wil eerst geld zien voordat ze een licentie verstrekken.
Het gaat om een licentie, niet om een faillissement.Idioot Dar ze nog bestaan
Een bedrijf was al lang failliet verklaard
Welk Duracell-Konijn komt er nu weer uit de hoge hoed?