Vitesse Nieuws topic

delmaestro

Well-known member
Maar de KNVB moet die overnames wel veel sneller kunnen goed of afkeuren, Bij Den Bosch was het ruim een jaar en bij Vitesse bijna 2 jaar, door dat wachten blijft er veel onzekerheid bij de clubs. Je zou zoiets als KNVB zijnde toch wel in een paar maanden kunnen afhandelen? Desnoods een klein percentage uit de TV-gelden om wat fulltimers aan te stellen bij de licentiecommissie, want ik las dat ze nu maar een paar keer per jaar bij elkaar komen om dat soort zaken te behandelen.

Of aan de voorkant de deur beter dicht houden. Een lijst met actiepunten en gegevens opstellen welke minimaal dienen te worden aangeleverd of aangetoond. Zodra je die hele lijst compleet en correct inlevert, gaat de timer lopen. Dan wordt alles middels een vast protocol gecheckt, en volgt er binnen 6 weken uitsluitsel.

Zo makkelijk zal echter het wel niet gaan achter de schermen helaas...
 

delmaestro

Well-known member
Maar is dat omdat de KNVB traag is of omdat de benodigde gegevens niet werden aangeleverd?
Geen idee. Maar er zou een protocol moeten zijn. Bijna 2 jaar is absurd. Dan krijg je bij afketsen altijd een beschuldigende vinger, en voor een deel is dat dan terecht. Ook al is de KNVB never nooit de hoofdschuldige, maar de club met haar wanbeleid...
 

Deathprod

Active member
Maar is dat omdat de KNVB traag is of omdat de benodigde gegevens niet werden aangeleverd?

Als de gegevens niet worden aangeleverd kan je toch gewoon afkeuren lijkt me? Dat oneinding verlengen is alleen gunstig voor de potentiele koper, maar nadelig voor de club die geen kant op kan.
 

Mario

Well-known member
Van mij mag Vitesse gewoon blijven, wel voorlopig eerst een paar seizoenen ballen in de KKD. Succes ermee!
 

JMD

Well-known member
Nou hij gaf al aan dat hij het spelersbudget van 4 miljoen wil ophogen. Dus die gaan vol voor promotie.
Ongelooflijk. Men lijkt het bij Vitesse maar niet te willen leren. Wat is het toch dat men daar constant Russisch roulette wil blijven spelen?
 

Jacco

Well-known member
Bij die niet-Nederlandse eigenaar had je al langer je vraagtekens kunnen zetten.
Maar als Vitesse je favoriete club is, is het wel kut.
 

gevegt

Well-known member
Nu maar hopen dat de beoogde investeerder geen liefhebber is van luchtfietsen.
 

JMD

Well-known member
Bij die niet-Nederlandse eigenaar had je al langer je vraagtekens kunnen zetten.
Maar als Vitesse je favoriete club is, is het wel kut.
Tuurlijk. Is ook geen verwijt aan de fans van Vitesse, die zijn ook de dupe van hun eigenaren/voorzitters...
 

Deathprod

Active member
Dat zal nog moeten blijken inderdaad. Maar z'n bedrijven schijnen bijelkaar meer dan een miljard omzet te hebben. Is sponsor van Aston Martin F1 team. Dus lijkt er op dat hij in ieder geval wel wat geld heeft in tegenstelling tot die parry.
 

gevegt

Well-known member
Dat zal nog moeten blijken inderdaad. Maar z'n bedrijven schijnen bijelkaar meer dan een miljard omzet te hebben. Is sponsor van Aston Martin F1 team. Dus lijkt er op dat hij in ieder geval wel wat geld heeft in tegenstelling tot die parry.
Het sponsor zijn van een F1 lijkt me, gezien het verleden, lang niet altijd een garantie voor een solide samenwerking.
 

JMD

Well-known member
Dat zal nog moeten blijken inderdaad. Maar z'n bedrijven schijnen bijelkaar meer dan een miljard omzet te hebben. Is sponsor van Aston Martin F1 team. Dus lijkt er op dat hij in ieder geval wel wat geld heeft in tegenstelling tot die parry.
O zo'n man zal ongetwijfeld geld hebben, maar het lijkt me zaak voor Vitesse dat ze eindelijk eens hun eigen broek redelijk kunnen ophouden, anders zit je weer in de problemen als de geldschieter zich terugtrekt (of toch niet zo rijk blijkt te zijn als verwacht). Dan is dit niks anders dan uitstel van executie.
 
Bovenaan