Pure arrogantie. Ze dachten de boel te kunnen manipuleren, nu krijgen ze de deksel op de neus. Terecht.Ai, die gaan zich nog wel even achter de oren krabben.
Hadden ze beter wel kunnen spelen met enkele vervangers; hadden ze zeker nog wel een kans gemaakt. Nu heb je niets.
Ik denk het ook niet. Sportief interesseert het toernooi ze niets en het geld ervan hebben ze niet nodig. Maar mooi als Vitesse gewoon door mag gaan.Ik vermoed dat het ze geen enkele bal interesseert.
Wanneer krijgen we een emoticon met een spijker en een kop?Ik vermoed dat het ze geen enkele bal interesseert.
Hopelijk tegelijk met een "Toto Wolff NEIN NEIN" smiley...Wanneer krijgen we een emoticon met een spijker en een kop?
Dat had Conte zich vorige week moeten realiseren. Ze spelen 5 van de 6 duels met het B-team, maar in de 6e wedstrijd is het ineens het A-team waarmee hij had willen spelen....De Spurs geven zich nog niet gewonnen
https://www.voetbalverslaafd.nl/conte-wil-vitesse-nog-niet-gewonnen-geven-we-willen-spelen/
De reglementen van de UEFA stellen wel dat het 31/12 is.Ik denk dat die deadline niet 31 december is, maar de week voor de tussenronde. Daarnaast wil Tottenham wellicht dan graag spelen en Rennes werkt dan wellicht onvoldoende mee. Dan maken ze daar gewoon een reguliere 3-0 overwinning van voor Tottenham.
Ik denk dat die deadline niet 31 december is, maar de week voor de tussenronde. Daarnaast wil Tottenham wellicht dan graag spelen en Rennes werkt dan wellicht onvoldoende mee. Dan maken ze daar gewoon een reguliere 3-0 overwinning van voor Tottenham.
In any case, the UEFA administration may reschedule matches if this ensures a match is played and allows the group stage to be completed accordingly. This should not jeopardise the schedule of any forthcoming matches in the competition or other UEFA competitions. Such decisions of the UEFA administration are final.
All group stage matches must be finished by 31 December 2021
In deze reglementen staat 31 december als uiterste datum voor het spelen van de groepsfase-wedstrijden:
Gefeliciteerd!!!Vitesse is officieel door. De Uefa heeft zojuist bevestigd dat Spurs - Rennes in een 0-3 is omgezet.
Lekker!