Vitesse in Europa

ALenstra

Well-known member
Lijkt mij ook. Jammer voor de Spurs maar iets anders dan een reglementaire nederlaag is er nu niet.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ai, die gaan zich nog wel even achter de oren krabben.
Hadden ze beter wel kunnen spelen met enkele vervangers; hadden ze zeker nog wel een kans gemaakt. Nu heb je niets.
 

Mario

Well-known member
Ai, die gaan zich nog wel even achter de oren krabben.
Hadden ze beter wel kunnen spelen met enkele vervangers; hadden ze zeker nog wel een kans gemaakt. Nu heb je niets.
Pure arrogantie. Ze dachten de boel te kunnen manipuleren, nu krijgen ze de deksel op de neus. Terecht.
 

Makanaky

Well-known member
Als je Spurs echt wil pakken, sluit je ze 3 jaar uit van alle Europese toernooien. Is wel gepast na werkweigering.
 

delmaestro

Well-known member
Klopt. Maar de pot tegen Leicester ging gisteren een paar van tevoren ineens ook niet door. Zo staat de teller qua inhaalwedstrijden voor Spurs inmiddels op 3. De hele PL wordt overigens geplaagd door Corona. Ze overwegen zelfs de competitie stil te leggen. Grote vraag is dan: levert dit ineens ruimte op om toch in te halen tegen Rennes? En mag dat? Er zijn nu al meerdere regels gebroken. Over een week is het, op Engeland na, winterstop, ook in Frankrijk. Denk niet dat Rennes tussen 24 en 31 december wil spelen, zelfs al zou het in Frankrijk plaatsvinden. Ik houd goede hoop dat het gewoon Vitesse gaat worden die overwinterd. Trouwens: mocht hij toch nog gespeeld worden; Spurs heeft nog niet gewonnen he?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat die deadline niet 31 december is, maar de week voor de tussenronde. Daarnaast wil Tottenham wellicht dan graag spelen en Rennes werkt dan wellicht onvoldoende mee. Dan maken ze daar gewoon een reguliere 3-0 overwinning van voor Tottenham.
 

Joost

Well-known member
Ik denk dat die deadline niet 31 december is, maar de week voor de tussenronde. Daarnaast wil Tottenham wellicht dan graag spelen en Rennes werkt dan wellicht onvoldoende mee. Dan maken ze daar gewoon een reguliere 3-0 overwinning van voor Tottenham.
De reglementen van de UEFA stellen wel dat het 31/12 is.

Dit is de exacte tekst van Conte;
"We didn’t play, but not through our own fault. The government decided to close our training ground and stop for three days our training session. For this reason, we didn’t play.

Lijkt me alles bij elkaar toch niet zo'n heel lastig verhaal.
De ene optie is dat Spurs zelf geweigerd heeft te spelen, het sluiten van het trainingscentrum is geen excuus.
De andere is dat er teveel besmettingen waren en de UEFA de zaak heeft afgelast.
 

Forza AZ

Well-known member
Ik denk dat die deadline niet 31 december is, maar de week voor de tussenronde. Daarnaast wil Tottenham wellicht dan graag spelen en Rennes werkt dan wellicht onvoldoende mee. Dan maken ze daar gewoon een reguliere 3-0 overwinning van voor Tottenham.

In deze reglementen staat 31 december als uiterste datum voor het spelen van de groepsfase-wedstrijden:

In any case, the UEFA administration may reschedule matches if this ensures a match is played and allows the group stage to be completed accordingly. This should not jeopardise the schedule of any forthcoming matches in the competition or other UEFA competitions. Such decisions of the UEFA administration are final.

All group stage matches must be finished by 31 December 2021

 

Max

Administrator
Forumleiding
Bovenaan