Vitesse in Europa

delmaestro

Well-known member
Laat Tottenham lekker de stampende kleuter uithangen. De reglementen zijn glashelder. In beroep gaan is dan ook absoluut kansloos, en dat weten ze zelf ook wel. Maar zo'n iconische debiel als Conte moet natuurlijk wel zoiets roepen. Nu vooral niet toegeven dat die CoL je geen fuck interesseert en dat je stiekem helemaal niet teleurgesteld bent, want wie weet wanneer je de Uefa weer nodig hebt...
 

JMD

Well-known member
Ja, en meer media doen dat nu zie ik. Maar die baseren zich wel op een bericht van Vitesse, en die melden het zelf nog niet op hun site...
 

erka

Well-known member
Wat een dramatisch niveau van Vitesse. Als je niet beter wist zou je denken dat je naar Rapid Wien-Helmond Sport zit te kijken.
Zonde dat het zo ingestort is.

Je haalt toch niet voor niets deze fase, dat is echt wel verdiend. En dan dit...
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik volg Vitesse niet zo, maar ik kom namen tegen in de opstelling die mij ook niets zeggen. Spelen die altijd wel? Missen ze poppetjes de laatste weken?
 

erka

Well-known member
Nou, Rapid Wien met 10 na een vrij gemakkelijk gegeven 2e geel. Maar goed, hopelijk kan Vitesse hier iets mee.
 
Bovenaan