Vitesse in Europa

erka

Well-known member
Afgelopen, Vitesse door. Chapeau!

Vier Nederlandse clubs bij de laatste 16 + Ajax in de CL = 5. Ongekend.
 

delmaestro

Well-known member
Merci! Hopelijk raken we langzaamaan uit het dal. Ik was er behoorlijk van overtuigd dat we in 2 weken tijd de beker, de competitie en Europees door het putje gingen spoelen. Maar na 4 zwaar beroerde wedstrijden zijn de 2e helft van vorige week donderdag tegen Wien, de hele pot met voor een groot deel 10 man tegen Utrecht, en de pot van gisteravond weer meer dan behoorlijk. En dat volledig zonder Bazoer en voor een deel ook zonder Openda. Als we overtuigend van NEC winnen zondag, dan durf ik te zeggen dat de vormcrisis echt voorbij is...
 

zwammy

Well-known member
Ik zag gisteren de opkomst en ondanks mijn eerdere sarcastische opmerking zat het eigenlijk wel goed vol voor jullie begrippen, hoe zat het met de tribune waar de camera opstaat?
 

delmaestro

Well-known member
Die zal wel vrij leeg zijn geweest. Die is namelijk met afstand het duurst. 50-100 euro duurder dan min of meer dezelfde plek aan de overkant.

Behalve de bovenste horizontale strook, dat zijn de business stoeltjes. Die zijn vaak wel weer goed bezet, maar dat komt vooral doordat het lobbyen en gratis bier zuipen is daar...
 

delmaestro

Well-known member
Enige jammere is dat ik al eens bij een uitwedtrijd in Stadio Olimpico ben geweest. Heb in 2017 van de uitwedstrijd tegen Lazio een stedentripje gemaakt met vrouwlief...
 

Reinoud

Well-known member
Ai dat is zuur. Wel mooi om Vitesse in uitverkocht Gelderdome te zien. Verdienen ze ook gezien de (Europese) op prestaties.
 
Bovenaan