Bernardo
Well-known member
Zijn andere hobby 's zijn ook allemaal gecanceld.mwah, voor 750K valt daar wel redelijk mee te leven, te meer daar hij dat geld voornamelijk gebruikt om zijn andere hobby's te financieren.
Zijn andere hobby 's zijn ook allemaal gecanceld.mwah, voor 750K valt daar wel redelijk mee te leven, te meer daar hij dat geld voornamelijk gebruikt om zijn andere hobby's te financieren.
Op welke versie van het verhaal doel je?Als je zoiets afdoet als een jeugdzonde ben je in mijn ogen een grote narcist. Totaal respectloos tegenover het slachtoffer. En als ik zie hoeveel "grapjes" er worden gemaakt op social media zijn er veel Johan Derksens in Nederland. Walgelijk.
Alleen kom je die mensen niet op tv tegen, dus in feite kan je dan gewoon alle tv programma's opdoeken.Ja en er zijn, ongelooflijk maar waar, ook nog mensen die wel enig fatsoen in hun donder hebben.
Ik doelde op de bluesconcerten die hij organiseert - en financiert - maar die gaan dus ook niet door?Zijn andere hobby 's zijn ook allemaal gecanceld.
Jij vindt dat relevant? Ik namelijk niet.Op welke versie van het verhaal doel je?
Ook op televisie zijn er vast mensen te vinden die hun macht nooit misbruikt heb om aan hun trekken te komen.Alleen kom je die mensen niet op tv tegen, dus in feite kan je dan gewoon alle tv programma's opdoeken.
Jij vindt beide versies even ernstig?Jij vindt dat relevant? Ik namelijk niet.
Ook op televisie zijn er vast mensen te vinden die hun macht nooit misbruikt heb om aan hun trekken te komen.
Vooralsnog gaan de concerten wel door.Ik doelde op de bluesconcerten die hij organiseert - en financiert - maar die gaan dus ook niet door?
Nogal ja.Jij vindt dat relevant? Ik namelijk niet.
Dus dan klopt Bernardo zijn post dus nietVooralsnog gaan de concerten wel door.
Derksen mag er niet meer bij zijn.Dus dan klopt Bernardo zijn post dus niet
Die kans lijkt mij vrij klein.Ook op televisie zijn er vast mensen te vinden die hun macht nooit misbruikt heb om aan hun trekken te komen.
Hij mag dat concert niet meer bezoeken? Denk je acht dat hij geweigerd wordt als hij naar binnen wil?Derksen mag er niet meer bij zijn.
Hij was ook de presentator. Dat is hem nu ontzegd.Hij mag dat concert niet meer bezoeken? Denk je acht dat hij geweigerd wordt als hij naar binnen wil?
Dus hij mag wel een paar ton bij leggen maar er niet bij zijn, dat lijkt mij bijzonder sterk.
Als dat mag van de Gutmenschen.ah ok, maar dan zit hij er gewoon met een dikke sigaar achter de schermen te genieten straks.
Hij was ook de presentator. Dat is hem nu ontzegd.