VI vandaag

De Groene Scout

Well-known member
Met een lachende gezicht even vertellen dat je een bewusteloze vrouw met een dikke kaars hebt gepenetreerd.
Best heftig, als je dat even wegzet als een jeugdzonde.
Kon wel eens einde TV-carrière van de Snor zijn.
 

erka

Well-known member
Ik denk dat hij nu zijn hand wel overspeeld heeft. Hij zal dat heus wel weten, dus het is vast een bewussie. Als hij zelf niks had gezegd had niemand het ooit geweten.
 

gevegt

Well-known member
Ik denk dat hij nu zijn hand wel overspeeld heeft. Hij zal dat heus wel weten, dus het is vast een bewussie. Als hij zelf niks had gezegd had niemand het ooit geweten.
Als je de uitzending terugkijkt vind ik het nog wel meevallen. Derksen was zich heel bewust dat wat hij had gedaan totaal fout was.
Wat het erger maakte dat vooral Gijp er zo om moest lachen en vroeg of hij de kaars nog had aangestoken. Dat maakte zijn schuldbewuste anekdote tot een soort van grap.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb eindeloos veel afleveringen gezien waarin Derksen vrijwel iedere anekdote al meerdere malen heeft verteld. Ergens in mijn herinnering staat mij bij dat hij dit verhaal al heeft verteld in de versie van de kaars tussen de benen. Dus ik denk dat de keutel versie het dichtste bij de waarheid zal liggen.
 

Mario

Well-known member
Als je de uitzending terugkijkt vind ik het nog wel meevallen. Derksen was zich heel bewust dat wat hij had gedaan totaal fout was.
Wat het erger maakte dat vooral Gijp er zo om moest lachen en vroeg of hij de kaars nog had aangestoken. Dat maakte zijn schuldbewuste anekdote tot een soort van grap.
Gijp moet overal om lachen, nooit volwassenen geworden die man.
 

Eef de Kip

Well-known member
Kijken hoelang ze het nu weer volhouden. Al kan ik mij voorstellen dat Derksen dit geforceerd heeft. Vijf keer per week vier uur in de auto voor nog geen uur TV maken is wel wat veel.
mwah, voor 750K valt daar wel redelijk mee te leven, te meer daar hij dat geld voornamelijk gebruikt om zijn andere hobby's te financieren.
 
Bovenaan