gevegt
Well-known member
Ook, Eigenlijk vindt hij het allemaal onzin.Is hij weer de Mol aan het verdedigen terwijl die overal schijt aanheeft?
Ook, Eigenlijk vindt hij het allemaal onzin.Is hij weer de Mol aan het verdedigen terwijl die overal schijt aanheeft?
Niet veel. Het valt ze tegen dat PSV al een prijs heeft denk ik....Niets over PSV en vooral Schmidt?
Ik kan mij voorstellen dat Derksen dat niet leuk vindt.Niet veel. Het valt ze tegen dat PSV al een prijs heeft denk ik....
Ik snap niet dat die lui eens toegeven dat ze er vaak helemaal naast zitten...Ik kan mij voorstellen dat Derksen dat niet leuk vindt.
Ik ben het even aan het terug kijken, het is allemaal nog steeds van het oude. Driessen voorop.Ik snap niet dat die lui eens toegeven dat ze er vaak helemaal naast zitten...
Driesen pffff. Nu zijn de broertjes Schreuder weer heilig.Ik ben het even aan het terug kijken, het is allemaal nog steeds van het oude. Driessen voorop.
Oké man.Voor het eerst dit jaar VI gezien, zapte er langs. De heren moeten enorm lachen om de Engelse uitspraken van Ten Hag. Verder Feyenoord weer afkraken. Ze hebben geen pijlen meer over om anderen te raken. Dat die Gijp maar zo snel mogelijk opgenomen wordt met een burn out.
Stoer.Voor het eerst dit jaar VI gezien, zapte er langs. De heren moeten enorm lachen om de Engelse uitspraken van Ten Hag. Verder Feyenoord weer afkraken. Ze hebben geen pijlen meer over om anderen te raken. Dat die Gijp maar zo snel mogelijk opgenomen wordt met een burn out.
Haha, omdat hij het niet expres deed.Kenners aan tafel, rode kaart Cambuur was bullshit.
Omdat Gijp zelf iedere gemankeerde voetballer vergelijkt met G elftal niveau kan dit gewoon...Oké man.
Ronde de 700.000.Dat programma dagelijks maken is de laatste stuiptrekking. Hoe zit het eigenlijk met de kijkcijfers?
Tenenkrommend begint het te worden.Derksen heeft in de jaren zeventig een vrouw verkracht en Gijpie moest er erg om lachen. Kortom, er is weer hommeles in de tent.