VI vandaag

Bonehead

Well-known member
Jij vindt beide versies even ernstig?



Heeft Derksen dat gedaan dan 50 jaar geleden of doel je op een ander incident?

Ik heb beide niet gedaan en er is geen haar op mijn hoofd (en dat zijn er veel) die er ook maar aan denkt om het te doen. Ook als die mogelijkheid zich voordoet. Dat hij het gedaan heeft vind ik één ding. Het goedpraten als een jeugdzonde vind ik nog veel erger. Als mij zoiets was overkomen zou ik de ogen uit mijn kop schamen.

Er zijn sowieso veel andere incidenten de laatste tijd de kop opgestoken hiervan. En ik sluit het niet uit dat dit bij Derksen ook het geval was. Profvoetballers genieten bij sommigen ook enig aanzien.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik beide ook niet maar om als twintiger een kaars tussen de benen achter te laten bij een dronken vrouw die in slaap gevallen is vind ik eerlijk gezegd niet zo dramatisch als jij, laten we het er op houden dat dat het verschil is.
 

zwammy

Well-known member
Met mijn jeugdzondes mag ik blij zijn dat ik geen bekende Nederlander ben 😂😂😂

Een kaars tussen de benen zetten, waar hebben we het over.
 

gevegt

Well-known member
Mijn ouders hebben niet zoveel met Derksen, maar zijn kennis en passie voor de blues zouden ze denk ik wel waarderen. Maar ik begrijp dat ze hem in Grollo niet gaan tegenkomen.
Dat festival gaat wel door. Of hij er prominent aanwezig zal zijn, wordt nog over gesproken.
 

gevegt

Well-known member
Ik heb beide niet gedaan en er is geen haar op mijn hoofd (en dat zijn er veel) die er ook maar aan denkt om het te doen. Ook als die mogelijkheid zich voordoet. Dat hij het gedaan heeft vind ik één ding. Het goedpraten als een jeugdzonde vind ik nog veel erger. Als mij zoiets was overkomen zou ik de ogen uit mijn kop schamen.
Dat laatste heeft Derksen ook direct gezegd.
 

Bonehead

Well-known member
Ik beide ook niet maar om als twintiger een kaars tussen de benen achter te laten bij een dronken vrouw die in slaap gevallen is vind ik eerlijk gezegd niet zo dramatisch als jij, laten we het er op houden dat dat het verschil is.
Dat kan Kip. Met alle respect. Ik ben vandaag in de kroeg afgefakkeld. Ik was woke en allerlei gekleurde onzin. Neem een kleurplaat en val mij er niet mee lastig,
 

gevegt

Well-known member
Dat kan Kip. Met alle respect. Ik ben vandaag in de kroeg afgefakkeld. Ik was woke en allerlei gekleurde onzin. Neem een kleurplaat en val mij er niet mee lastig,
Dat is nu precies wat er aan de hand is. Jij bent tegen en je staat tegenover een meerderheid die voor is.
Dan is er geen nuance meer mogelijk en lig je er uit.
daar word ik niet vrolijker van. Vooral niet om dat ik van jongs af aan mijn hobby is om een discussie aan te gaan en dan bewust de tegenstander te zijn van de meerderheid.
 

BlauwVinger

Well-known member
Wie is Jeanne d'Arc?

Het zijn verwarrende tijden.

aMnXXhF.jpg


tlURlqm.png
 

gevegt

Well-known member
Misschien my bad, maar ik heb vanavond alle praatprogramma's af gejurkt, en het verbaast me dat nu iedereen het jammer vindt dat het programma er niet meer is.
Het kan binnen een dag in de media verkeren.
 

Miramar

Well-known member
Misschien my bad, maar ik heb vanavond alle praatprogramma's af gejurkt, en het verbaast me dat nu iedereen het jammer vindt dat het programma er niet meer is.
Het kan binnen een dag in de media verkeren.
Krokodillentranen van de Lama's? Ik zag ze zitten bij één of andere talkshow. Snel doorgezappt
 

Maasveld

Well-known member
Ik heb beide niet gedaan en er is geen haar op mijn hoofd (en dat zijn er veel) die er ook maar aan denkt om het te doen. Ook als die mogelijkheid zich voordoet. Dat hij het gedaan heeft vind ik één ding. Het goedpraten als een jeugdzonde vind ik nog veel erger. Als mij zoiets was overkomen zou ik de ogen uit mijn kop schamen.

Er zijn sowieso veel andere incidenten de laatste tijd de kop opgestoken hiervan. En ik sluit het niet uit dat dit bij Derksen ook het geval was. Profvoetballers genieten bij sommigen ook enig aanzien.
Even voor mijn beeld, wat vind je van dit verhaal?

 

Bonehead

Well-known member
Dat is nu precies wat er aan de hand is. Jij bent tegen en je staat tegenover een meerderheid die voor is.
Dan is er geen nuance meer mogelijk en lig je er uit.
daar word ik niet vrolijker van. Vooral niet om dat ik van jongs af aan mijn hobby is om een discussie aan te gaan en dan bewust de tegenstander te zijn van de meerderheid.
Ach, ik ben diegene met het hoogste woord en ik steek altijd mijn kop boven het maaiveld. Ik heb daar verder geen moeite mee. Klaarblijkelijk ligt bij mij de grens wat kan en niet kan anders dan bij andere mannen (met vrouwen heb ik het er nog niet over gehad).
Even voor mijn beeld, wat vind je van dit verhaal?

Voetbalhumor moet kunnen, maar dit vind ik veel te gek gaan. Het lijkt wel een ontgroening. Maar voor de goede orde: Ik vind niet dat het OM werk moet maken van dit of dat verhaal van Johan Derksen. En de programma's hoeven van mij ook niet gecanceld worden. Dan sta ik toch meer achter de woorden van Heleen van Royen. Wel vind ik dat Jinek (net als Genee) mag ingrijpen in plaats van dom mee te lachen. Maar goed: Zelfs Alexander Pechtold vond het hilarisch.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ach, ik ben diegene met het hoogste woord en ik steek altijd mijn kop boven het maaiveld. Ik heb daar verder geen moeite mee. Klaarblijkelijk ligt bij mij de grens wat kan en niet kan anders dan bij andere mannen (met vrouwen heb ik het er nog niet over gehad).

Voetbalhumor moet kunnen, maar dit vind ik veel te gek gaan. Het lijkt wel een ontgroening. Maar voor de goede orde: Ik vind niet dat het OM werk moet maken van dit of dat verhaal van Johan Derksen. En de programma's hoeven van mij ook niet gecanceld worden. Dan sta ik toch meer achter de woorden van Heleen van Royen. Wel vind ik dat Jinek (net als Genee) mag ingrijpen in plaats van dom mee te lachen. Maar goed: Zelfs Alexander Pechtold vond het hilarisch.

Lijkt mij zelfs vrij ongezond deze cancel cultuur. Als zelfs Heleen van Royen verstandige dingen gaat roepen, wordt het wel eng.

Er is overigens wel een belangrijk verschil. Ik kreeg bij Jinek sterk de indruk dat zij het verhaal al kende en Sjaak aanspoorde om het verhaal te vertellen. Zonder dat had Sjaak dat verhaal vermoedelijk niet eens verteld en afkappen leek ook mogelijk. Genee is er bij BNR over bevraagd waarom hij niet ingreep. Zijn uitleg dat de ervaring leert dat Derksen dan alleen maar radicaler wordt onderschrijf ik. Zo gaat het natuurlijk al jarenlang.
 

zwammy

Well-known member
Pechtold vond het zwanger maken en dwingen tot een abortus van een medewerkster ook wel grappig denk ik.
 
Bovenaan