VI vandaag

Maasveld

Well-known member
Dat is eigenlijk nog erger. Iemand laten ontslaan van zijn werk en zijn hobby's ontnemen omdat hij een smakeloze, ongepaste opmerking heeft gemaakt.
Deze opmerking staat natuurlijk niet op zichzelf. De heren hebben zich al vaker onmogelijk gemaakt bij de deugers.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Stonden gewoon wat rekeningen open en de concurrentie kon een talkshow killen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Een OvJ maakt ook nog even een verwijzing naar Derksen in een zware misbruikzaak. Chique.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Een OvJ maakt ook nog even een verwijzing naar Derksen in een zware misbruikzaak. Chique.
Zo... Ik ben even op zoek gegaan nav jouw post. Was dus bij die MrDark zaak. Ik heb die zaak van de week een beetje gevolgd, maar ben daar mee gestopt omdat ik die vreselijke verhalen echt niet meer trok... Buitengewoon ongepast dat die OvJ zich hiertoe laat verleiden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ah, nu begrijp ik OvJ.
Die zaak was vandaag aardig in het nieuws en ik heb het even nagezocht.
Er zijn van die zaken dat ik het jammer vind dat we een rechtstaat hebben.
Mja, dit is inderdaad zo'n uitzondering... Ik heb in mijn leven al best wat mensen ontmoet die vreselijke dingen hebben gedaan, maar na goeie, intensieve, jarenlange behandeling toch nog hebben kunnen rehabiliteren. Ik geloof derhalve erg in onze rechtsstaat. Bij mensen als deze kerel heb ik er echter een heel hard hoofd in dat het ooit goed gaat komen. Monsterlijk, gewetenloos gedrag wat me niet te genezen lijkt.
 

gevegt

Well-known member
Mja, dit is inderdaad zo'n uitzondering... Ik heb in mijn leven al best wat mensen ontmoet die vreselijke dingen hebben gedaan, maar na goeie, intensieve, jarenlange behandeling toch nog hebben kunnen rehabiliteren. Ik geloof derhalve erg in onze rechtsstaat. Bij mensen als deze kerel heb ik er echter een heel hard hoofd in dat het ooit goed gaat komen. Monsterlijk, gewetenloos gedrag wat me niet te genezen lijkt.
Wat bij mij altijd weer de vraag opwerpt: hoe komt iemand tot dit soort gedrag?
Ik weet dat er mensen zijn met een geest die niet te helpen is, maar ik blijf het interessant vinden hoe dat komt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat bij mij altijd weer de vraag opwerpt: hoe komt iemand tot dit soort gedrag?
Ik weet dat er mensen zijn met een geest die niet te helpen is, maar ik blijf het interessant vinden hoe dat komt.
Hetzelfde hier. Hulpverlenerstrekje van ons, denk ik. Al moet ik zeggen dat deze vent dus zelfs voor mij te ver gaat. Ik wil hem eigenlijk het liefst helemaal uit mijn geheugen verbannen.
 

Mario

Well-known member

Max

Administrator
Forumleiding
Juist, zo'n Jinek ook die ook in alle bochten kruipt om haar straatje schoon te vegen.


Het vergoeilijkt dat het slachtoffer het een geslaagde grap vond, terwijl het bij Derksen ook ging om de overige slachtoffers die dit waren overkomen. Hypocriet gelul. Jinek moedigde zelfs aan om het verhaal te brengen. Verder hadden de heren helemaal geen toestemming vooraf. Wie weet kom Truus er achteraf ook wel om lachen.
 
Bovenaan