VI - Het blad

Max

Administrator
Forumleiding
Wow dat verhaal kende ik echt nog helemaal niet. Wat goed dat ze dat tien jaar later nog eens oprakelen. Topblad dat VI.

Ze zouden ook gewoon een hele blad van tien jaar terug nog een keer kunnen uitgeven.
 

JMD

Well-known member
Vanwaar die oude koeien?
Erkens wilde 1x praten... :) En omdat het 10 jaar na dato is.

Overigens kan ik me voorstellen dat voor jullie in het Limburgse veel al bekend was. Maar voor mij waren een aantal dingen niet bekend.
 

Joost

Well-known member
Erkens wilde 1x praten... :) En omdat het 10 jaar na dato is.

Overigens kan ik me voorstellen dat voor jullie in het Limburgse veel al bekend was. Maar voor mij waren een aantal dingen niet bekend.

Het stuk staat nu ook op VI pro.

Ik heb het gelezen maar er staat werkelijk geen snipper nieuws in. Het is hooguit hoe Erkens het allemaal zelf beleefd heeft en wat hij nu anders zou doen.

Heel kritisch is het niet maar tussen de regels door kun je wel de feiten er uit opmaken die bij de supporters allang bekend waren. Sporting Limburg is en was een luchtkasteel. Er was geen enkele concrete toezegging van het bedrijfsleven, net zoals die er in 2002 ook niet was. Zoals Vergoossen zelf ook al zegt; had het bedrijfsleven iets concreets in handen gegeven dan was het er allang geweest.

En juist dat luchtkasteel was voor supporters de reden om er tegen te zijn.
 

ALenstra

Well-known member
Helaas gaat dit verhaal aan me voorbij aangezien ik helemaal geen VI heb ontvangen tot nu toe.
 

ALenstra

Well-known member
Heb die VI vandaag alsnog ontvangen. Kan ik mooi dat opzienbarende verhaal over FC Limburg nog lezen.

De nieuwe VI verschijnt overigens morgen vanwege Juventus-Ajax.
 

ALenstra

Well-known member
Volgende week verschijnt VI pas op vrijdag zodat men de laatste speeldag van de eredivisie nog kan meenemen.
 

Batigoal

Well-known member
En VoetbalPrimeur is ook gewoon een kutsite. Kan me voorstellen dat ze vrezen voor de ondergang van de prima VI-site.
 

Batigoal

Well-known member
De hoofdredacteur met de lange haren heeft nog niet gereageerd op de overname. Hij heeft het te druk met het lopen van de Vierdaagse. Die hij trouwens tactisch geanalyseerd heeft!
 

ALenstra

Well-known member
In de VI een uitgebreid artikel over een Nederlander die supporter van Valencia is en er vaak gaat kijken. Volgens mij hadden/hebben we hier iemand die ook voor Valencia was en er uitgebreid over schreef/schrijft op dit forum.
 

Unregistere

Well-known member
In de VI een uitgebreid artikel over een Nederlander die supporter van Valencia is en er vaak gaat kijken. Volgens mij hadden/hebben we hier iemand die ook voor Valencia was en er uitgebreid over schreef/schrijft op dit forum.

Niet zo maar een Nederlander, maar Sander de Kramer. Voormalig hoofdredacteur van de Straatkrant.
 

ALenstra

Well-known member
VI gaat dus themanummers uitbrengen. Deze week over jeugdopleidingen in Nederland. Met o.a. een mooi verhaal over de begeleiding van buitenlandse talenten in Nederland.
 
Bovenaan