VI - Het blad

Joost

Well-known member
Het is weer zomerstop dus Voetbal International is weer leuk!

Deze week een groot stuk over Warner, Kluivert op Curacao en VC Vlissingen.
 

Unregistere

Well-known member
Zeker leuke stukken, vooral dat over Vlissingen. Zag op de foto van de wedstrijd tegen RBC nota bene Gerard Meijer staan. Speelt tegenwoordig in de 35+ competitie bij ons. En topanekdotes over Poortvliet.
 

erka

Well-known member
Leuk nummer deze week met (voor mij best wel) schokkend verhaal over ontslag Hiddink door Van Oostveen, over team USA bij de dames, en met Pezen in de Provincie.

edit: en een elftalfoto van Ajax E1 uit 2001 met een hoop bekende namen en een toen ook al veel te dikke Zeefuik :D
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Leuk nummer deze week met (voor mij best wel) schokkend verhaal over ontslag Hiddink door Van Oostveen, over team USA bij de dames, en met Pezen in de Provincie.

edit: en een elftalfoto van Ajax E1 uit 2001 met een hoop bekende namen en een toen ook al veel te dikke Zeefuik :D

En een column van Dijkshoorn waarin Piet Hamberg even de grond wordt ingeschreven. (en een mooi stukje over tatoeages...)
 

ALenstra

Well-known member
Ik wel en heb het vandaag wel ontvangen. Ik begrijp dat VI de komende tijd veel aandacht aan Engels voetbal gaat besteden.
 

Unregistere

Well-known member
Leuk nummer deze week met (voor mij best wel) schokkend verhaal over ontslag Hiddink door Van Oostveen, over team USA bij de dames, en met Pezen in de Provincie.

edit: en een elftalfoto van Ajax E1 uit 2001 met een hoop bekende namen en een toen ook al veel te dikke Zeefuik :D

Zeefuik was gewoon heel sterk. :p
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord had in de A2 ook zo'n bonkige spits lopen. Die is aan het begin van zijn tweede seizoen A2 weggestuurd om eerst maar eens wat aan zijn gewicht te doen. Toen naar FC Emmen overgestapt waar hij dit seizoen zou aansluiten bij de selectie. Echter, ook bij FC Emmen hebben ze hem weggestuurd om er wat aan te gaan doen. Ze geloven er echter niet in dat hij nog terug gaat keren.
 

JMD

Well-known member
Even een zijsprong in dit topic: de Kicker seizoensspecial zou uit moeten zijn, maar de 2 tankstations in Duitsland waar ik vandaag was hadden hem niet. Heeft iemand hem al gespot?
 

Shayman

New member
Even een zijsprong in dit topic: de Kicker seizoensspecial zou uit moeten zijn, maar de 2 tankstations in Duitsland waar ik vandaag was hadden hem niet. Heeft iemand hem al gespot?

Twitter even @rokkiejager want die heeft altijd een voorraadje liggen voor als de 1e dichtgeplakt raakt.
 

Joost

Well-known member
Even een zijsprong in dit topic: de Kicker seizoensspecial zou uit moeten zijn, maar de 2 tankstations in Duitsland waar ik vandaag was hadden hem niet. Heeft iemand hem al gespot?

Zeker, in Herzogenrath was hij zondag al te krijgen.

Ik was speciaal even naar de pomp daar gereden, bleek de diesel duurder te zijn dan in Nederland...
 

de waan

Well-known member
Ik heb hem maandag in Duitsland gehaald.

En vandaag de gids van Elf. Ik heb weer huiswerk.
 

Batigoal

Well-known member
De Belgische variant van Sport/Voetbal Magazine valt als het goed is vanmiddag op de mat en komende week volgt Frankrijk. Dan zijn de usual suspects binnen en gaan we kijken wat we deze zomer nog meer kunnen scoren.
 

de waan

Well-known member
@rokkiejager is op Twitter aan het discussi?ren met een redacteur van VI en zegt dat ze het format van Der Kicker moeten gebruiken.

En dat ie dat ook al eens tegen Derksen heeft gezegd. :D
 
Bovenaan