VI - Het blad

Joost

Well-known member
Dat zou tegenwoordig ook gewoon helemaal niets meer toevoegen.

Juist wel. De manieren van presenteren zorgde ervoor dat de informatie interessant was. Wil je die info nu opzoeken dan zoek je je een breuk op het internet en kom je uit op sites die het niet voor elkaar krijgen om 9 uitslagen tegelijk op het scherm te tonen.
 

gevegt

Well-known member
Dat de uitslagen en standen van de buitenlandse competities verdwenen zijn, okee. Maar van de Nederlandse divisie vind ik wel een gemis. Dat de brievenrubriek gesneuveld is vind ik niet erg, dat waren meestal erg rare brieven die op mij overkwamen als sollicitaties (kijk mij eens mooi schrijven).

Mooi geschreven.
 

Joost

Well-known member
Een goede site, dat zeker. Maar dan nog steeds moet je 9 pagina's openen om alle gegevens te zien, waarbij je in de VI alles op 2 pagina's (3 voor de ere) had.

Exact.

Daarnaast vind ik papier of TV fijner dan de PC of iPad te moeten aanzetten. Ik ben ook nog steeds groot fan van teletekst.
 

Makanaky

Well-known member
Ceefax en de VRT-TT mis ik nog immer. Ook pagina 316 met die ergernissen wordt nog weleens aan gedacht.
 

ALenstra

Well-known member
VI geeft een Premier League special uit. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat ze net als in voorgaande jaren een special over een land zouden uitgeven na Engeland, Italie en Duitsland. Die special over Engeland ging voor een groot deel over de Premier League.
 

JMD

Well-known member
Dus toch weer een special over Engeland, net als drie jaar geleden. Hoe origineel.

En de VI heeft november maar weer benoemd tot 'maand van het Engelse voetbal', en maar weer eens een artikel uit de mottenballen gehaald (en een beetje geupdate aan de hand van de huidige stand van zaken) over voetbal in Londen, en dat de 'oude stadions' langzamerhand verdwijnen.

3 jaar terug volgden ze Engeland in november, 2 jaar terug Itali?, vorig jaar volgens mij Duitsland. Dan had toch nu Spanje gekund? Staat dankzij Barcelona en Real toch ook in NL flink in de belangstelling.
 

Batigoal

Well-known member
En de VI heeft november maar weer benoemd tot 'maand van het Engelse voetbal', en maar weer eens een artikel uit de mottenballen gehaald (en een beetje geupdate aan de hand van de huidige stand van zaken) over voetbal in Londen, en dat de 'oude stadions' langzamerhand verdwijnen.

3 jaar terug volgden ze Engeland in november, 2 jaar terug Itali?, vorig jaar volgens mij Duitsland. Dan had toch nu Spanje gekund? Staat dankzij Barcelona en Real toch ook in NL flink in de belangstelling.

Zijn er echt nog zoveel mensen in die specials ge?nteresseerd vraag ik me dan af? In de reguliere uitgave is al redelijk veel aandacht voor de grote competities en ze hebben in die specials weinig materiaal wat de diepte in gaat over wat minder bekende verhalen of clubs.
 

JMD

Well-known member
Zijn er echt nog zoveel mensen in die specials ge?nteresseerd vraag ik me dan af? In de reguliere uitgave is al redelijk veel aandacht voor de grote competities en ze hebben in die specials weinig materiaal wat de diepte in gaat over wat minder bekende verhalen of clubs.

Het is het 4e jaar op rij dat ze zo'n special uitbrengen, dus er zal best wel veel vraag naar zijn, want anders maken ze zo'n special gewoom niet meer.
 

de waan

Well-known member
Daar zullen dan de verhalen over de geadopteerde pingu?n en de bevroren drollen in Armeni? ook wel in staan.
 
Bovenaan