de waan
Well-known member
Rico Steinmann, Kurt van de Paar, Rob McKinnon, J?rg Sobiech, Frederic Peiremans, uit de tijd dat Twente nog onschuldig was.
Rico Steinmann, dat was wat hoor. Zomaar bij Twente.
Rico Steinmann, Kurt van de Paar, Rob McKinnon, J?rg Sobiech, Frederic Peiremans, uit de tijd dat Twente nog onschuldig was.
Er wordt me hier een partij obscure voetballers genoemd, mooi!
Salif Diao (die van Sparta), Saoedi?r Dani?l Hensen
Held!De meeste van die namen kom ik weer tegen bij opsporing verzocht.
Edit post die klote Maasveld net zijn rijtje...
Salif Diao heeft toch uiteindelijk alleen maar stage gelopen bij Sparta? Als wij dezelfde bedoelen in elk geval. Die speelt nu min of meer in jouw achtertuin bij Bolnes.
Dani?l Hensen speelde in 2014 zijn afscheidswedstrijd bij Katwijk, waar hij jaren voetbalde.
Haha serieus? Dat wist ik niet. Leuk dat hij is blijven hangen hierzo. Was inderdaad een mysterie, want stond in het VI-jaarboek en verschillende sites dachten zelfs dat het de WK-held van Senegal was, terwijl hij nooit een contract had getekend bij Sparta.
Bruno Corte Real is ook amateurvoetballer geworden in de regio zie ik. Opmerkelijk dat dit soort matige spelers in Nederland bij de amateurs gaan spelen.
Zo verrassend vind ik het ook weer niet, Diao is gewoon een Rotterdammer natuurlijk.
Is dat zo? Ik dacht dat hij zelf elders vandaan kwam. In dat geval is het niet zo raar natuurlijk.
. Desondanks besloten het niet te kopen.
Ik ben al tientallen jaren abbonnee van VI, ze verdienen genoeg aan mij.
Volgens VI is het niet zo heel erg verstandig om in Roemeni? te gaan voetballen. Hun deskundig onderzoek heeft er zelfs toe geleid dat de VVCS een negatief advies heeft afgegeven.
http://www.vi.nl/nieuws/vvcs-geeft-negatief-advies-over-roemenie-na-publicatie-vi-.htm