VI - Het blad

Batigoal

Well-known member
Eens. Ik had wel willen lezen over bijvoorbeeld Martin Pieckenhagen, Froyl?n Ledezma, Sota Hirayama, Emmanuel Ebiede, Sekou Soumah, Ayhan Tumani, Henryk Bolesta, Dieter Van Tornhout en Haim Megrelishvili om er maar een paar te noemen. Lijkt me spannender dan weer het verhaal over Dani in de disco, Rom?rio die een beetje moe was, de penalty van Olsen en Cruijff en de sigaretten die Djurovski rookte.

Der Kicker zou dat anders doen!

:duim:

Ik kan me niet voorstellen dat het grote publiek dit niet interessanter vindt dan de 25e keer lezen over Romario.
 
Laatst bewerkt:

stc

Well-known member
Er zijn zoveel namen waarvan ik zou willen weten wat ze nu doen zoals een Emmanuel Nwakire, Bernard Tchoutang of een Andrej Skerla.
 

Makanaky

Well-known member
Chris Kanu, Rolf Landerl, Zico Tumba, Rahim Ou?draogo, Costas Costa, Patricio Graff, Dorel Zegrean, Peter Zo?s, Krzystof Bociek, Igor Demo, Maarten Schops, Godfrey Nwankpa, Greg Berhalter, Marilia, Scott Booth, Kris Mampaey
 

Batigoal

Well-known member
Er wordt me hier een partij obscure voetballers genoemd, mooi!

Wat dacht u van Andres Carevic, Akram Roumani, Ben Appeldorn, Danilo Giuletti, Denni Conteh, Fran?ois Mevel, Elvis Hammond, Kalle Sone, Paolo Ramora, Augustus Dumbar, Raffaele De Gregorio, Bruno Corte, Salif Diao (die van Sparta), Saoedi?r Dani?l Hensen of gewoon Kome Tchangai?
 

Makanaky

Well-known member
Wat is er toch geworden van Youssef Fertout, Fahad al-Ghashayan of Karim El Hadrioui (goeie linker)? Verrassingen uit 1001 Nacht in de Zaanstreek.
 

Maasveld

Well-known member
Rico Steinmann, Kurt van de Paar, Rob McKinnon, J?rg Sobiech, Frederic Peiremans, uit de tijd dat Twente nog onschuldig was.
 

SanMark.

Well-known member
De meeste van die namen kom ik weer tegen bij opsporing verzocht.

Edit post die klote Maasveld net zijn rijtje...
 
Bovenaan