Het lijkt wel of jullie VI failliet willen laten gaan.
Dat laatste zou wel terecht zijn natuurlijk. Vooral de seizoensuitgave is van eenzame hoogte.Inderdaad en Der Kicker willen nomineren voor de Nobelprijs voor de literatuur.
Dat laatste zou wel terecht zijn natuurlijk. Vooral de seizoensuitgave is van eenzame hoogte.
Eens. Ik had wel willen lezen over bijvoorbeeld Martin Pieckenhagen, Froyl?n Ledezma, Sota Hirayama, Emmanuel Ebiede, Sekou Soumah, Ayhan Tumani, Henryk Bolesta, Dieter Van Tornhout en Haim Megrelishvili om er maar een paar te noemen. Lijkt me spannender dan weer het verhaal over Dani in de disco, Rom?rio die een beetje moe was, de penalty van Olsen en Cruijff en de sigaretten die Djurovski rookte.
Der Kicker zou dat anders doen!
Ik wil weten hoe het is met Henry Onwuzuruike.
Die deed toch bijna niks, behalve rondcruisend z'n riante contract uitzitten?Ik zou weleens willen weten wat Josip Bacak tegenwoordig doet.
Fu?ballgott!Chris Kanu, Rolf Landerl, Zico Tumba, Rahim Ou?draogo, Costas Costa, Patricio Graff, Dorel Zegrean, Peter Zo?s, Krzystof Bociek, Igor Demo, Maarten Schops, Godfrey Nwankpa, Greg Berhalter, Marilia, Scott Booth, Kris Mampaey