VI - Het blad

erka

Well-known member
Krant lees ik al tijden niet meer. Overbodig, want nieuws gaat sneller via internet (en radio en tv) en achtergronden kun je ook overal op internet lezen.

Ik denk dat kranten over 15 jaar misschien wel niet meer bestaan.
 

Unregistere

Well-known member
7WeMOW3.jpg
 

de waan

Well-known member
Ik heb me gisteren op twitter nog laten verleiden om in discussie te gaan, maar de patronen zijn nog onveranderd.
 

Joost

Well-known member
Een oplossing zou wellicht het moment van verschijnen veranderen. Op woensdag zitten ze te ver achter de actualiteit en te ver voor het weekend.

Vrijdag is een beter moment mijns inziens. Dan kun je voorbeschouwen op het weekend en gelijk de Europacup van een dag eerder meenemen.
 

ALenstra

Well-known member
Volgende week verschijnt weer een special van VI. Die gaat over opvallende buitenlandse voetballers die in Nederland hebben gevoetbald.
 

JMD

Well-known member
Een oplossing zou wellicht het moment van verschijnen veranderen. Op woensdag zitten ze te ver achter de actualiteit en te ver voor het weekend.

Vrijdag is een beter moment mijns inziens. Dan kun je voorbeschouwen op het weekend en gelijk de Europacup van een dag eerder meenemen.
1 dag eerder kan je niet meenemen. Dus als ze op vrijdag zouden verschijnen kan alleen de CL mee.

Op zich geen gek idee overigens, al zou ik dan meer voor zaterdag zijn. Volgens mij verscheen VI vroeger (tot de jaren 80?) ook op zaterdag ipv woensdag.
 

Unregistere

Well-known member
Kortom, uitgekauwde verhalen over veel te bekende spelers.

Eens. Ik had wel willen lezen over bijvoorbeeld Martin Pieckenhagen, Froyl?n Ledezma, Sota Hirayama, Emmanuel Ebiede, Sekou Soumah, Ayhan Tumani, Henryk Bolesta, Dieter Van Tornhout en Haim Megrelishvili om er maar een paar te noemen. Lijkt me spannender dan weer het verhaal over Dani in de disco, Rom?rio die een beetje moe was, de penalty van Olsen en Cruijff en de sigaretten die Djurovski rookte.

Der Kicker zou dat anders doen!
 

Makanaky

Well-known member
Anders vragen ze Sunday Oliseh even hoe 't met broerlief Azubuike is, hij is toch in de buurt. Sunday dan.
 

ALenstra

Well-known member
Eens. Ik had wel willen lezen over bijvoorbeeld Martin Pieckenhagen, Froyl?n Ledezma, Sota Hirayama, Emmanuel Ebiede, Sekou Soumah, Ayhan Tumani, Henryk Bolesta, Dieter Van Tornhout en Haim Megrelishvili om er maar een paar te noemen.
Wie weet komen ze ook aan de orde. Of een aantal van hun.
 
Bovenaan